Gå til innhold

Paralell kobling av dobbelspole...

Ranger emnet


Milepower

Anbefalte innlegg

Er dette suber du har? eller vurderer å kjøpe?
Spiller det virkelig noen rolle? Er du så stressa på å anbefale noe fra sponsorene dine til enhver at du må har svar på slikt? :wonder:
Hvilke suber snakker vi om her?
...for ikke å snakke om hvis fyren svarer Kicker eller RF her... :D

 

For å svare ytterligere på spørsmålet til trådstarter, så får du 0,5 ohm med paralellkobling hele veien ja. Om du isteden seriekobler de to paralellkoblede sub'ene får du 2 ohm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk og lov for at det er et fritt land da;) Og hva merker ang. blir nok aldri alle enige uansett.. Gleder meg til å teste "fanskapen", tror det kan bli bra det.. Blir sikkert utbygd til noe grommere etterhvert, men trenger ikke bass på richters (sånn det skrives?) skala. Vil ha stram og presis lyd.

 

Det finnes mye rart på apoteket mot pms plager :p men skal la vær å anbefale noe!:spin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal slutte helt å anbefale noe her inne, INKLUSIVE det transen selger, er litt dritt lei å få dritt fra han nå kan du si.
At du tar det som dritt er ikke min feil. Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du må vite hvilke elementer det var snakk om her for å kunne redegjøre for en basis impedanskobling. Men innser nå at selvironi ikke er en naturlig egenskap hos enhver, så jeg skal bli mer tydelig i fremtiden. ;)

Kan ikke huske å ha sett du har anbefalt noen av mine produkter her fordi du faktisk liker produktene, men du har henvist noen til meg ja, og det er da selvfølgelig ting som dine sponsorer ikke selger selv... :D

 

Og forøvrig, når du knapt kan skrive et innlegg uten å fortelle en trådstarter hvor dårlige produkter vedkommende har kjøpt, at Sony-spilleren er r**va og at vedkommende aldri får bra lyd i bilen med akkurat det anlegget, kan det ikke være noen overraskelse at andre brukere her inne reagerer på språkførselen din? At bla. Eltek ser seg tjent med å sponse forumbrukere med slike fremgangsmåter er for meg en gåte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår