volvolars Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Noen som kan fortelle meg hvordan bil dette er ? Tror det er noe Engelsk, men vet ikke sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Hmmm......Da hadde jeg jo rett i at det var en Engelsk bil da... Noen som vet ca. års mod ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Dette bildet av denne Engelske Forden er tatt i 1968, i Nittedal. Koliderte front mot front med en Volvo N88, i Måsasvingen i Nittedal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Det er en Ford Zephyr Mk3 som jeg tror gikk i perioden 62-66. Jeg husker nabon vår hadde en sånn hvit som på bildet til "Mondeo", - en "Zephyr 6" som var den største utgaven med 6syl motor. De fleste som ble solgt i Norge hadde nok bare 4 syl motor. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg