Fres Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Heftig bygg, veit ihvertfall hva jeg skal til helga! Kjøpe coop byggmix sin beste lakksprøyte og 200L hammerite blå metallic og spraye på alt jeg finner! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 haha.. 2 platet weldup clutch:) lOoks pro ut da! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Apropos clutchen hans, så du da han tok fram sveiseapparatet a?Syns det er imponerende at bilen holdt 2 bar jeg. Eirik Spørs jo litt hvor det trykket er hentet fra? Ut ifra turboen? og trykk inn i innsug= 0.2 bar hvis han er heldig! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 haha.. innsuget har sikker 0.5 resten gikk i varme apparatet, eller ut luft filteret! Jeg er sjokkert over at den en gang starta.. fy faen så jalla! Jeg har sett sigøynere i beograd bygge bedre motorer jo! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Lurer på om jeg skal montere turbo så jeg får litt mer fres i varmeapparatet mitt til vintern jeg også.. Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Ja, er helt sykt at den tålte 2 bar med den 'trimminga' der på forhånd. Rart han ikke lakka eksosen og. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Hadde jeg visst at en bare trengt en rasp og en fil til "kjøkkenbenk"porting så hadde jeg aldri giddet å investere i rotorfil og haugevis med utstyr:evilspide Tro om han lager eksos på bestilling? One-piece exhaust levert rett i postkassen:p Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 ha ha ah ! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Hadde jeg visst at en bare trengt en rasp og en fil til "kjøkkenbenk"porting så hadde jeg aldri giddet å investere i rotorfil og haugevis med utstyr:evilspide Ser at de 15K jeg har i freser bare var bortkastet.. en rasp fra Byggmakker,og jeg ville vært ferdig. :( :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Satt også å lo av denne igår kveld. Helt ufattelig type. Den clutchen er skummel som faen! Og det råeste er nesten den ufattelige effektøkningen på hele 16Hk fra 1.3 til 2.0bar ladetrykk med den første kina-turboen (som rasa på første test). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 haha.. Bilen min gikk jo faen meg 100hk og 150nm opp i 0.3 i trykk... om hans går opp 16hk på 0.7bar er det noe jævli galt;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 HAHA! grOss! Her er noe av det samme, bare at det er en "tuner shop" i usa. http://my350z.com/forum/lounge-off-topic/389628-horrible-body-shop-experience-details-inside-350z-ruined.html Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Tenkte jeg også skulle prøve dette. Se om jeg klarer å få noen hk med matraspa. Evt oppgradere teftingen. :spin Nei, jeg hadde rett og slett gitt opp karrieren innenfor trimming/skruing hvis jeg var denne karen. :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Hva bremsa han med hks turboen a? Koste meg godt når jeg leste det der. Bra den 350z også, skrudd fast skjørta med treskruer er pent Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBTm3 Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 tror denne passer her http://www.pirate4x4.com/forum/showt...78#post9462378 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg