Gå til innhold

-89 Quattro'en min :) Bremser & varmeapparatregister...Noe skitt!

Ranger emnet


Tårnmannen

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
God aften goldtfolk - igjen :)

 

Jeg har da endelig funnet ut at klossene foran er tilnærmet heeelt nedslitt.....

 

Meen, når jeg ringer rundt for å sjekke priser, så spør dem om jeg har Lucas eller hmmm, var det ATF system klosser?

 

Hvordan pokker finner jeg ut av dette da? :D

 

 

Som vanlig - TAKK! :D

hvis du har audi 100 quattro 89 model så har du bremseklosser dvs lucas

Audi 200 turbo quattro 2,2 l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da har jeg endelig fått litt tid til å kikke mere på bilen, og klossene på Girling-bremsene er nå av. De var HELT nedslitt, desverre ned på jernet på ene siden, så baksiden av den ene skiva var SKIKKELIG ille, det er vel den som har laget alle ulydene.......

 

Så, det er vel bare å krype til korset og handle. I tillegg har jeg visstnok S2 bremser, så det blir sikkert myyye dyrere enn planlagt også ;) Tyyypisk min flaks

 

Varmeregisteret sitter godt :( Det er løsnet fra pakningen, så nå blir neste å nappe av rørstussene og få skiten ut. Men jeg så i en annen tråd at midtkonsollen MÅ ut? Kan noen bekrefte eller avkrefte det?

 

-= M =-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grrr, sååå var bremseskive av, men jaggu meg, den nye skive var dypere enn den gamle...Samme diameter på skive etc, men dypere, så den slår inn i fjærbenet eller hva det nå heter ;) så da får jeg ta med den gamle tilbake til NBS på Lierskogen og få bestilt den rette....Grrr, så ergelig når man først har noen dager fri.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår