Zetec Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Da skal jeg snart begynne på den nye installasjonen, så tenkte jeg ville samle inn litt flere erfaringer før jeg begynner, sånn at dette kan gå så greit som mulig... Alt av anlegg har jeg ordnet, men må ha noe demping og div glassfibermatter.. Dørene foran skal dempes, hva anbefaler dere? Spray, asfaltmatter? Kanskje noe annet.. Trenger også noe til å beskytte alt av tre i bagasjen mot fukt.. Gjerne litt tips, priser og hvor jeg kan få tak i dette. Tar også i mot tips til hvordan ting kan løses, så har jeg litt å tenke på :) Anlegget er dolby digital 5.1 med dvd-spiller. Tanken foreløpig er at det skal monteres følgende i hver framdør: 1 stk 6,5" Midbass-mellomtone 1 stk 5,25" Mellomtone 1 stk 1" Diskant Senter: 2 stk 5,25" Coaxial Hattehylle: 2 stk 5,25" 2 stk 1" Diskant Subwoofer: 1 stk 10" Skal også plassere følgende: 2 stk Kicker forsterkere 1 stk Phoenix Gold forsterker 1 stk Playstation 2 1 stk VHS / TV-Tuner 1 stk Maxima 900 Batteri Takker for alle svar :) Bruker jeg en løsning du har gitt meg så havner navnet ditt på takkelisten min på utstillinger osv, woho ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 har du noe bilder jeg kan lage tegninger utifraa?? til demping bruker du dempe matte du får kjøpt hos meg. de er laget for demping av bilstereo biler for å beskytte mot fukt dynker du på med maling eller olje Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Hvis jeg skal gi deg noen tips så ville jeg anbefale å få diskanten på dashbordet eventuellt i A-stolpen eller ved speilhuset, vil også anbefale å få mellomtonen på dashbordet. Skal du ha 1 eller 2 batterier? Veldig vannskelig å si hvor du burdte plassere det forskjellige, ta no bilder av dasjbordet, bagasjen og motorrom...litt letter å gi tips da. Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Skal se om jeg kan få fikset noen bilder til i morra da =) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 stiligt med hvs spiller i bilen da... Kan vel bli artigt dette da, men bare en 10" eller er den maxi bra ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by Macgyver stiligt med hvs spiller i bilen da... Kan vel bli artigt dette da, men bare en 10" eller er den maxi bra ? Heisann, testa subben for første gang i kveld, og den spilte overraskende bra innendørs, regner da med at den spiller enda bedre i bilen.. Det er jo en relativt bra sub etter ryktene og den er i kategorien High End, den går blandt annet så dypt som 18Hz, noe jeg mener er veldig bra til å være en 10" Det er en Infinity Kappa Perfect 10.1 og tror nok denne spiller bedre enn de to punch 10" jeg hadde før.. Så jeg gleder meg til jeg blir ferdig ja =) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Bare pass på å få løftet diskat og mellomtone ganske høyt i bilen. Slik at de sitter omtrent i ørehøyde... Litt vanskelig det, men la dem ihvertfall ikke sitte lavt i døra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg