Aceofspades Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Hei Har 940 dynamo i toførrn som kjent sitter den på innsugsida av motoren. Men den braketten jeg har gir dynamoen en litt høy plassering. Siden den har innfestninger for to aggregat. Hadde en 940 turbo inn på jobb forleden og i den sto det annen type brakett som ga dynamoen en lavere plassering. Siden jeg skal sette i ett annet innsug så kommer plasseringa av dynamoen litt i veien for trykkrør osv. Så hvilke typer braketter fins til hva liksom,så jeg vet hva jeg skal lete etter og evt. få forklart dette enkelt på telefon Kan det være så enkelt at det er med eller uten A/C?? __________________ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Tror det er fra sen 940T uten AC. Har den som jeg skal bruke selv. Får da servo på turbosia og dynamoen rimelig lavt på innsugssiden. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Stemmer! Var servo på turbosiden ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg