-Thomas- Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Hei! Siden denne bilen naturlig nok ikke har egen "folder" her så slenger jeg den ut her. Noen som har en sånn en som kan forklare meg hvordan de er? Vurderer å kjøpe meg en, men jeg vet ikke noe om denne modellen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Ikke noe spesielt galt med de, bortsett fra røykutvikling fra Eberspachern... Mange veldig fornøyde kunder på de, gode å kjøre også Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Ahhh, denne bilen har jeg tilbrakt mange timer i :D Forbanna gode å kjøre, går faktisk tålelig greit og overaskende god lasteplass. Bruker lite på mila, og veldig billige generelt og kjøpe! Eneste minuset er vel at hvis du har skillevegg i den, bør du ha forbanna korte bein. Jeg har relativt korte ben på min kropp på 170, og du kjenner det i bena etter ett par timer, for og si det slik :) Men Connect kontra Storetransiten? Connect anyday, hvis du kan klare deg med det mindre lasterommet. Med mindre det er en sportsvan, som har andre seter :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mai 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 Så den er ikke noe for folk med lange bein? Jeg er rundt 185 høy! Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Mai 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 Så den er ikke noe for folk med lange bein? Jeg er rundt 185 høy! For all del; det går helt sikkert an og trikse det til slik at du klarer og ha setet lang bak :) Men synes seriøst du burde prøve denne bilen før du slår den fra deg; den er en perle :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Jeg hadde en slik som leiebil i en uke.. Og nå lurer jeg på å kjøpe en selv. Den var faktisk VELDIG GOD å kjøre, og å sitte i.. Dennav reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg