e321 Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Hei Må alle vindusheiser fungere på eugodkjenning? :) Evt om de må det, trenger jeg og ha dørtrekka på? Mangler noen motorer til elvinduene mine og dørtrekka passer ikke med manuelle heiser :S Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eon280 Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Viss kontroløren er nøye nokk så skal alle vindusheiser fungere ja, betegnes som rømningsvei i tillfelle ulykke, dørtrekk har ingenting med EU-kontroll og gjøre, så de trenger ikke hvere der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marulk Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Er kontrolløren nøye, kan han sikkert finne noen skarpe kanter å ta deg på... Om det ikke er for vanskelig ville jeg tatt på trekkene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Takker for svar :) Får se hva jeg finner på hehe ;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Viss kontroløren er nøye nokk så skal alle vindusheiser fungere ja, betegnes som rømningsvei i tillfelle ulykke, dørtrekk har ingenting med EU-kontroll og gjøre, så de trenger ikke hvere der. Hvilket punkt på kontrollseddelen benytter du deg av da? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Viss kontroløren er nøye nokk så skal alle vindusheiser fungere ja, betegnes som rømningsvei i tillfelle ulykke, dørtrekk har ingenting med EU-kontroll og gjøre, så de trenger ikke hvere der. Merkelig hvordan de fleste som må ut av bilen gjør det ved å åpne bilen eller sparke ut frontruten Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Hvilket punkt på kontrollseddelen benytter du deg av da? "Annet"? Der vi fikk feil pga. nødutganger på russebilen våres for noen år tilbake. Men, hvis dørheisene ikke fungerer, kan man da kompensere med å henge en nødhammer over vinduet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Hehe.... leser at det er mye rart ute å går ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 De sa ikke noe om min vindusheis på kontroll i mai i hvetfall. Og de sveiva som gale på den. (Sånn at jeg måtte rett hjem og fikse etter kontrollen :() Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg