Gå til innhold

Eon280

Bruker
  • Innholdsteller

    6
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Eon280

  • Bursdag 02/16/1972

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    280GE
  • Biltype (eks Audi)
    Mercedes
  • Årsmodell (eks 1995)
    1986
  • Fylke
    Akershus

Contact Methods

  • Bosted
    Stjørdal

Eon280's Achievements

  1. Styr unna dette firmaet, de gjør en dårlig jobb og holder ikke avtaler verken med henting/levering eller pris.
  2. joda, det er en fet bil, har prøvekjørt den på flystripen på Dagali/Geilo, når Norsk Geländewagen Klubb hadde treff der oppe. Man skulle ikke tro at en bil som har aérodynnamikk som en låvevegg skal klare og akselele så raskt. Til Redaktør: Det hadde hver fint om du redigerte litt i artikelen, det er skrevet i andre avsnitt "Gelenderwagen", som da blir oversatt til: "Rekverksbil", som da forståelig får det til og gå litt kaldt nedover ryggen på oss entusiaster. Riktig er: "Geländewagen", som da blir oversatt til "Terengbil" Takk.
  3. En seriøs kontrlør ville ikke ha godkjent den bilen, det er svekkelse i karosseriet og dører skal fungere normalt (rømningsvei). Fikk feil på min G-wogn på en kontroll forde den gikk veeldig tregkt grunnet dårlig smøring, og at den måtte nesten sparkes opp de siste 20 cm.
  4. Viss kontroløren er nøye nokk så skal alle vindusheiser fungere ja, betegnes som rømningsvei i tillfelle ulykke, dørtrekk har ingenting med EU-kontroll og gjøre, så de trenger ikke hvere der.
  5. Tenkte ikke SAAB i farten, så det blir nok fremhjulsstilling som blir det enkleste der ja, hvar en bakhjulsdrevet mercedes jeg drev med sist, det er som Finepix skriver så er det i hovedsak 3 av 5 komponenter som skal følge med.
  6. Først og fremst må du snakke med biltilsynet og søke om karosseribytte, viss de aksepterer det så tar de og plomberer de delene du skal flytte over på det nye karosseriet, som regel er det motor gir og bakaksel,(kan variere litt)så er det bare og skaffe en bil, med mest mulig utstyr selvfølgelig :D , montere over de plomberte delene, vise bilen og biltilsynet stryker over det originale chassinummeret på det nye karosseriet og stempler inn det gammle fra bilen din og vips, bare skli ut av biltilsynet med et stort glis.:win Det er teorien, jeg var bortig det for noen år siden, det var før det ble gjort en del svindel med det så jeg vet ikke hvor enkelt det er lengre. Men det er jo bare og snakke med biltilsynet om det. Det skal også hvere en grunn til og få innvilget et karosseribytte, bilen må hvere skadet nok, heter det i reglene, men det praktiserer lit forskjellig i landet. lykke til, og post her om hvordan det går.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår