Elgen- Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 så en mercedes c klasse 96 modell ca med slike lys idag.. hehe..så helt ape ut. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 syns det passer veldig bra på passaten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milepower Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Vet at dette ikke handler om det i tråden, men fant ikke ut hvordan man laget ny tråd...ER det noen som vet hvordan man skifter lyspære på en passat 2004 model? mye arbeid? du sier ikke hvilke pærer du skal skifte, men er det nærlys, må du av med lyktene...samt grillen og støtfanger. Litt jobb, men går relativt fort. Parklysene rekker du uten å måtte skru.. Er det Xenon lys du har? isåfall må du nok kutte ledningene mellom sokkelen og kontakten til ballasten. Enkel sak det og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milepower Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Lakkert helt ned, grill uten emblem, clean og lav kan det se bra ut. Hver sin smak...har selv hellakkert bil,emblemfri grill (og resten av bilen forøvrig)og org senking... Rene linjer kort sagt. Overdreven plastikk ser billig ut. Stilren og nøytal styling ser mer eksklusivt ut, spør du meg. Less is more. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Helt enig med Milepower, og jeg tar forresten tilbake det jeg sa om devileyes på Passat. Det der så BRA ut. Jeg har sett 2 stk. Passat med devileyes, og de så bare harry ut. GI MEG LINK! Siter 1998 VW Passat 1.9 TDI **Solgt** 1963 Ford Anglia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Fant et par fine lykter til kr. 2950,-. Sikkert uten mva :( Siter 1998 VW Passat 1.9 TDI **Solgt** 1963 Ford Anglia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milepower Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Devil eyes er ikke så verst...kunne ikke tenkt meg å montere det selv, en skal ikke si noe hva lys ang...har selv montert tre borch navigator på gampen, fått litt kjeft for det:P men er det mørketid, så er det mørketid!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvarekval Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 har lyktene selv, men har noen satt xenon i nærlysa/kjørelysa? for lysa ser så gule ut i forhold til led stripa:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blunck Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 liker ikke plastikkraketter.. men noen biler kler da disse lysa også, det ligger vel i hvilken stil det er på resten av bilen.;p -Blunck : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg