Temur Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Kan dere hjelpe meg med en sang? Nå på Onsdag, mellom 3-4 kanskje. På Radio Norge, ble det spilt en litt eldre rockesang. Den er litt "røff" i begynnelsen med noe banking eller slikt og litt ute i sangen begynner de med sekkepipe eller ligndende i takt med musikken. Jeg har hørt den mange ganger før, men klarer liksom ikke å beskrive sangen.. Fant ikke noe spillelister hos radio norge, så det ble vanskelig å søke hos dem. Men jeg håper dere kan hjelpe ettersom en del av dere kjører nok mye bil og hører mye på radio :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Kan du feks gjenta noe av teksten? Helst en hel setning eller lignendes? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Desverre.. Jeg klarer ikke å huske en dritt annet enn at den er ganske fengende, og med sekkepiper i bakgrunnen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Kan det ha vært denne? AC/DC -It's a long way to the top (if you wanna rock'n'roll) http://uk.youtube.com/watch?v=eiBMltWg2RQ Eneste jeg kom på i farten med sekkepiper! Hehe... Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Var nok ikke det desverre.. Ac/Dc var litt for voldsomt i syngingen, om man kan si det, til å være den sangen, også var sekkepipene litt mer i bakgrunnen på den jeg leter etter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 eneste jeg kommer på i farten er og denne Siter Mitt bilstereo prosjekt Biler: Opel Astra G 1999 Stv 1.2L 65 illsinte ponnier. Opel Corsa B 1994 5dørs 1.4L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Desverre ikke.. Sekkepipen begynner ikke før litt uti sangen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242-1981 Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Gary Moore? http://www.youtube.com/watch?v=BcM8T_9dTF0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 nope.. For mye synging tror jeg :) Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 koRn - shoots and ladders? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Send mail til Radio Norge? Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar-Grønn Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Sangen er You're The Vioce av John Farham http://www.youtube.com/watch?v=99P7TTvpO1g Siter Lada 2107 1600s 86' Boble 53' Mercedes Benz W123 76' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Sangen er You're The Vioce av John Farham http://www.youtube.com/watch?v=99P7TTvpO1g DU ER MIN HELT!! Takk!!!!birthday Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 fy faen?.. har du virkelig kastet bort 5poster på å finne en sang som er LIKE døv som de fleste gayparade hit'ene fra 80 tallet?:) hahaha Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 fy faen?.. har du virkelig kastet bort 5poster på å finne en sang som er LIKE døv som de fleste gayparade hit'ene fra 80 tallet?:) hahaha Du påsan, du kødder ikke med 80-talls slagere.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg