Jokkalin Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Jeg har en Stenhøj 2 søylet løftebukk.. Noen som vet hvor jeg kan få tak i kjedelås til kjedet på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 VUG Gruppen v/J. E. Skappel AS Oberst Angellsvei 9 0787 Oslo Telefon: 22 49 00 20 Fax: 22 49 00 21 E-post:j.e.s.as@online.no Hjemmeside: http://www.stenhoj.dk STENHØJ løftebukker, alle typer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Åj du verden, takk så mye for fyldig informasjon :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4 tdi Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 google is your friend... Siter 2000 suzuki grand vitara 2.0 tdi,cruisebil. 2005 Golf V 1,9 tdi. 1983 honda vt 750 custom,seriøse greier. 1977 vespa 50 special,4 håndgear. kreidler 50 rs. lohi 13 fot med 50 hk mercury Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Hehe ja jeg googlet jeg men det kom så jævlig mye rart så tenkte det var greit å høre på bilforumet hvor jeg regnet med det var ganske mange som var vandt med løftebukker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Hvis du skal ha kjedelås kan du jo ta med deg kjedet til en motorsykkel-forretning, eller Biltema og se om du finner noe som passer. Hvis ikke dette er et spesielt kjede da, eller veldig svært. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Det er 1/2" kjede :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Reis til nærmeste mekaniske verksted, så ordner de kjedelås til deg :) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 eller bare kjøp hos produsenten selv. antagelig billigst. Dersom et mek. verksted skal skaffe delen så legger de på prisen de også... så om du klarer skaffe rett fra kilden er ingenting bedre! Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Da har jeg kjøpt både kjedelås og lagersats til bunn av søyle begge sider, så nå er bukken oppe og går igjen :) Kjøpte delene på VerksterIndustriService Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg