Glema Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Har tenkt meg en tur på biltema i morgen og vurderer og kjøpe sotfilm der. Det jeg lurer på er om det funker bra å legge det på når det er kaldt ute. Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 for å få det bra så må du ut med rutene. mye bedre blir det.. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Har ikke tenkt å ta ut rutene. Også lurer jeg på om jeg kan bruke varmetrådene når jeg har sotfilm på? Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Har ikke hatt problemer med varmetrådene når jeg har sota bakruta, så tror det skal gå fint :) Ang sotfilm i kaldt vær så går det også fint, men kan være kjekt å ha en hårføner o.l. Da vil filmen legge seg lettere inntil ruta istedenfor at den krøller seg. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 ok, takk for svar. Skal se om jeg klarer å rote frem en hårføner;) Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Ville ikke ha lagt det på i kaldt vær. Du skal helst stå i en varm garasje o.l å gjøre dette, ikke i kalde utendørse troms ;) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg