JAWiggen Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Som tittelen hinter til, så ønsker jeg ca pris på bytte av bakskjerm på en Vectra B. Har en oppretter for hånd som kan ta seg av arbeidet. Lurer derfor på hva som er en grei pris på det. Jeg ordner med skjerm selv og det meste av deler, så er i hovedsak kun arbeid det er snakk om. Er snakk om venstre bakskjerm, for de spesielt interesserte. Siter - Audi A4 1.8TQ '03 x Volvo S60 '11 x Volvo C30 '11 R-Design x VW Passat '06 x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 15-20 timer for å bytte en slik skjerm... Har ike lista her, men andre kan sikkert svare mer korrekt, som har tilgang til DBS... Så kommer det jo bare ann på hva oppretteren din skal ha i timen :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAWiggen Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Slik jeg har forstått det, så blir det en fast pris og ikke timespris. Er 3-4000 kr å forvente eller snakker vi det dobbelte? Selv har jeg ikke peiling hva som er vanlig. Og dette blir utenom arbeidstid, så er ikke verkstedpriser som brukes. Siter - Audi A4 1.8TQ '03 x Volvo S60 '11 x Volvo C30 '11 R-Design x VW Passat '06 x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 En jobb som det... ca 20 timer x 750 kr = 15.000 så må det lakkes = 4-5.000 Så detta er en jobb til 20 pluss... Så får du jo spørre hva han andre skal ha? Hvem som skal lakke og hva det koster...?? Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg