johnten Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 hei!! nånn som veit koss b-ascona fjær som passe på 140 serien? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 det er vel bakfjærer fra A-ascona som passer. foran på 140.kjøpte nylig senkesett fra pedersen racing for 1700 inkl.porto.da er det tuv-gdkjent da.litt trygger enn ascona fjærer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnten Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 bestilt mæ fjeri fra b-ascona, får sjå om dæm passe, senke d my senkesettet da, likar me asconfjer einn kappings hvertfaill! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donflaem Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Senke sett fra lesjøfors senker ikke veldig mye. skuffende lite faktisk. Disse må kappes og da blir det seende slik ut. lavere en dette får du den ikke med orginal forstilling. gummi klossene på nedre bære bru må fjernes. Jeg leter etter lavskjermer til min får å få den til å se lavere ut. Siter 142 73mod.banebil. B234 16v m/t04 turbo 500hk+, Autronic smc datasprut.msd dis2,1000cc dyser Tig sveiseapparater til uslålige priser. http://www.importtech.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnten Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 har du spenn i fjærene når du jekke opp bil`n da? me ascona fjærin så får`n spenn, å deinn bli lav. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 JENTER!! skal den bli lav må du ta UT fjærene! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnten Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 haha! sikkert bra d om en vill sprætt av vein i første svingen:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Jeg gjorde det foran og bilen blir traktor! slutter aldri og humpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donflaem Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Ta ut fjærene er vel den beste løsningen jeg har hrt om. regner med at iløpet av den første halvtimen så har du vell kjørt av vegen. Selfølgelig blir det fjærslepp med kappa fjærer. Hvis du ikke får fjærslepp med ascona fjærer så er de jo jævli myke med dertill kjæreegenskaper. heller kappe stive fjærer en myke fjærer med fårlige kjøreegenskaper. Siter 142 73mod.banebil. B234 16v m/t04 turbo 500hk+, Autronic smc datasprut.msd dis2,1000cc dyser Tig sveiseapparater til uslålige priser. http://www.importtech.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaffe 142 Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 vis du ska ha dissa bilane ekstremt lave, så blir dei ikkje nåken drøm å køyre uansett, ej he hatt bilen liggande helt nedpå! og har no sann ca fonne mej ei bra løysing... ej hadde ascopna fjører, og det va nåke forbanna drit. hjelpe ikkje at fjøra står i spenn når fjørene er så mjuke at bilen berre dett rett og slett i hop, det blir de same som å køyre uten fjører! eg har også kjørt med kappa fjører, og ligg dne på gummien så blir de de same som å fjerne fjøra!!!!!!!! eg har hatt på 164fjører framme, og kappa. bilen er lav, og der er fjøringsvei! det skal ikje so myklje fjøringsvei til får at bilen blir 100gonga bedre å køyre. pluss at den også blir lav, eg har 15toms penta felger, med 50profil framme, hjulbuen ligger nesten helt nedpå dekke, og eg har enda fjøring! de beste e å kappe fjørene, eller senke fjørskåle osv! men husk senker du fjørskålene so kommer dei lenger mot baken og du slær lettare i asfalten. b ascona fjører e ikkje å anbefale.. de blir de same som å fjerne fjøra....... ska du ha bilen lav rondt heile, kjøp senkesett og tilpass kappinga framme! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 wholy shit! noen her som skriver NORSK eller! i dont understand the letters comming out of your fingers! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Ta ut fjærer-gutta skriver dårlig norsk. Common sense. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaffe 142 Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 vekje ej ken so snakka dårli norsk da men. ej fårstår no ka dokke skrive. då må no vell dokke klare fårstå ka ej skrive Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 vis du ska ha dissa bilane ekstremt lave, så blir dei ikkje nåken drøm å køyre uansett, ej he hatt bilen liggande helt nedpå! og har no sann ca fonne mej ei bra løysing... ej hadde ascopna fjører, og det va nåke forbanna drit. hjelpe ikkje at fjøra står i spenn når fjørene er så mjuke at bilen berre dett rett og slett i hop, det blir de same som å køyre uten fjører! eg har også kjørt med kappa fjører, og ligg dne på gummien så blir de de same som å fjerne fjøra!!!!!!!! eg har hatt på 164fjører framme, og kappa. bilen er lav, og der er fjøringsvei! det skal ikje so myklje fjøringsvei til får at bilen blir 100gonga bedre å køyre. pluss at den også blir lav, eg har 15toms penta felger, med 50profil framme, hjulbuen ligger nesten helt nedpå dekke, og eg har enda fjøring! de beste e å kappe fjørene, eller senke fjørskåle osv! men husk senker du fjørskålene so kommer dei lenger mot baken og du slær lettare i asfalten. b ascona fjører e ikkje å anbefale.. de blir de same som å fjerne fjøra....... ska du ha bilen lav rondt heile, kjøp senkesett og tilpass kappinga framme! Sei ein ting æ, du kjæm langt me "best tools sliper",sierra bakfjæri fram som kappes å omega bak(Ikke kappa)!! æ har alt fer my fjæring fram,vugge som ein båt læl! klossan e foræstn bære å plokk bort me ein gång:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaffe 142 Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 det går ikkje and å køyre me 15toms felga å b ascona fjører framme uten gummiklossa. min vart 3cm frå traversen til nedi bakken. og du får null fjøringsvei! ej kappa 2,5ring trur ej de va på 164fjørene og da vart han perfekt lav pluss ej he fjøring! kappa ta to øverste "etasjene" på gummiklossane Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg