panelovn Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 jeg kjører no på V- power og syns d funker flott.. selv om den er jævlig dyr Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Hvorfor V-power, har du behov for høyere oktan-tall? Les de tyske testene på V-Power, er bare hum-bug. 30 øre pr liter spart om du fyller 95 Blyfri! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 v-power har tilsetningstoffer som renser motoren over tid.. det er rett og slett en sunnere bensin! du kan sammenligne det med oljekvaliteter.. api sl olje har tilsetningstoffer som tar bedre vare på motoren enn api sj olje.. Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 V Power er vel helst vanlig 95 med noe jalla oppi som potensielt sett kan hvis om atte dersom hit og dit... Det der lurer dem ikke oppi min tank, men ser dem selger så det suser... Latterlig.... I Tyskland får du 100 oktan V Power da..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 v-power her og v-power der, tror dere har allerede glemt hvilken motor det er snakk om her!! en gammal golf, gi den fortenning så det holder og fyll 98 oktan blyfri og gladere motor finnes ikke. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Skulle til å nevne det......;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Noen som blir med å importere en tankbil V-Power fra tyskland? :) I tyske tester, viste V-power en effektøkning på 0.3% på eller noe sånt. To av bilene mistet faktisk effekt! Dette var vel med 100 oktan siden det var tyske tester. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Ikke jeg.....;) Det er facts at de kjører 100 oktan altså..... Fylte på en BMW 750i full tank of kjøpte en Wunder for det lukta så drit i bilen... 110 Euro ble det, 100liters fueltank på beistet + 10liters reserve tror jeg..... Sprøtt....;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg