Gå til innhold

Film SHS performance volvo'er på ACR

Ranger emnet


Zupra

Anbefalte innlegg

Huff da, snakk om Volvo på rødblokk som går bra. Her kan japser legge seg :D

 

 

Se den der da, snakk om å bøøørne forbi en Supra i godt driv. Hjelper ikke med 500 hk i supra, med 100nm :D

 

 

Skjønner ironien her, men tror det er lenges siden det var 500 hester i tevosupran...

Hadde vært skeptisk selv med en brakkerigg sveiende ved siden av på langstrekka.

Toyota Avensis, D4D TTE 2004 mod

(x)Lexus is200, 1999 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ironien her, men tror det er lenges siden det var 500 hester i tevosupran...

Hadde vært skeptisk selv med en brakkerigg sveiende ved siden av på langstrekka.

 

Hehe.. joa men Tevo kan dessverre ikke nekte for at denne gangen gikk det ikke hans vei.. Den 242´n går fælt. Har ennu ikke sett no bil i sommer som har kommet seg forbi den.. Og den har nu deltatt på alle sommertreffene og gatebil sept. Morsom bil..

 

Er Supra motor mann selv, så skulle gjerne sett nån japsebiler kjøre ifra 242´n. menn jammen har det ikke skjedd. Men til neste år blåse det en IS200 forbi svenskestålet..eller ka du mene håvard..? hehehe....

SHS Performance i tromsø!http://www.shsperformance.no evt. 776 34455.

Blir mer nytt fra oss på sommertreffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ironien her, men tror det er lenges siden det var 500 hester i tevosupran...

Hadde vært skeptisk selv med en brakkerigg sveiende ved siden av på langstrekka.

 

Supraen bremset vell 930 hk på hjulene et par dager før dette treffet.

 

Skjønner ikke helt hva du mener hær.

Etter hva jeg kan se ligger Supraen før Volvoene i utgangspunktet hær eller ser jeg feil?

Dvs er man redd for en "sveiende brakkerigg" som kommer bakfra er vell det tryggeste trø på litt for å holde den bak.

 

Å for meg ser det ut til at supraen setter seg å drar på hær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. joa men Tevo kan dessverre ikke nekte for at denne gangen gikk det ikke hans vei.. Den 242´n går fælt. Har ennu ikke sett no bil i sommer som har kommet seg forbi den.. Og den har nu deltatt på alle sommertreffene og gatebil sept. Morsom bil..

 

Er Supra motor mann selv, så skulle gjerne sett nån japsebiler kjøre ifra 242´n. menn jammen har det ikke skjedd. Men til neste år blåse det en IS200 forbi svenskestålet..eller ka du mene håvard..? hehehe....

 

 

Unner deg virkelig dra fra meg til neste år Vegard å det har jeg stor tro på at du klarer og ;-).

 

Syns bilen vår har funket over all forventning å motoren er en drøm kjøre med, pratisk talt helt fri for turbolag å drar bra selv om vi ikke har ladet annet enn flau vind til nå.

Samt nå har jeg fådd kjørt endel med bilen å begynner venne meg til den.

 

Vi skal ha det faen så gøy neste ses Vegard!

 

 

Burka forever!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke meningen og tråkke på volvo tær her. Bilene går grisebra og det står respekt av kjøringa.

Ble bare litt provosert av han som avfeide japseblekket.. :)

Er forresten ikke rart at noen ikke kommer forbi så bredt det kjøres. (ref siste videon) hehe.

Håper Lexusen blir og se mere neste år, skal heie på deg :)

Toyota Avensis, D4D TTE 2004 mod

(x)Lexus is200, 1999 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår