Kim Ståle Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Hvis det ikke blir vått på gulvet så er det jo bare en liten lekasje... prøv med radiator tett... Eller kanel da, som nesten fungerer bedre enn komersielle produkter ;) Siter -10 Opel Astra OPC-line 1,4t -94 Opel Astra GSI 16v (selges) -92 Opel Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tårnmannen Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 det ble VÅTT på golvet ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Der var det ganske vått ja.. Så er nok bare å bytte register, hadde ikke giddi å prøvd noe middel der.. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tårnmannen Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Takk for bistanden Mikkel, holder på ute nå, skiiiiten har ikke løsnet enda, men jeg er sta, gir meg F***n ikke :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Hehe... bare å dra :p Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tårnmannen Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Da er driiiten (varmeapparatkassa) løsnet fra plassen sin under panseret, så jeg skal krype ned på golvet inni bilen i morgen og dra av rørstussene til varmeapparatet. Sitter disse jævli' hardt fast? Kan jeg ødelegge noe? Og når jeg skal ha ut kassa, er det bare å draaaaaaaaa som inn i svarte ******* ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tårnmannen Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Ting tar tid når en jobber mye gitt....Nå har bestilt time i Oslo for bytte av registeret, og et verksted jeg har brukt før inne i Oslo skal ha 5500,- for hele jobben, inkl. delene, så nååå blir det snart orden gitt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tårnmannen Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Og daaa er endelig vidunderet vel hjemme igjen etter reg-skifte på verksted i Oslo, 5500,- for den jobben! I tillegg tok de en helsjekk av bilen, og bortsett fra et slitent stag på forstillingen, så var det faktisk intet å anmerke! Hurra! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg