Aleksander Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Hei, Holder på å ser etter deler til min coupe, men finner ikke så mange bra sider der de selger deler. Er ute etter deler til s2 front, linselykter, div. interiør m.m. Har tenkt litt på at det sikkert er et mye bedre makred i Tyskland, så hvis noen vet av (seriøse) nettsider i tyskland som selger slikt, huggere osv, rop ut! Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Hvis du bruker Paypal så er ebay.de din venn;) Tonnevis med snadder! Kjøp og salg på vw Audi club-forumet er også et bra sted å lete:) Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Har skrevet det til deg fler ganger på PM nå Aleks, eBay.de - eBay.de - eBay.de ! :D Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Joda, har fått meg meg ebay.de, men det må da finnes tyske klubber og nettsjapper som duger også? Har ikke profil på ebay eller paypal, så det frister mer å prøve andre steder, selv om ebay.de har mye snæx Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg