Atomic_2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Har nettopp kjøpt en original radio/cd spiller på nettet. Fikk selvfølgelig ikke med den firesifrede koden. Noen som vet hvordan man kan nullstille koden eller finne ut hva koden er? Kan Møller fikse dette mon tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Har du ikke instruksjonsboka til den orginale spilleren som fulgte med bilen? Mener jeg har lest noe om dette der. Står i alle fall noe om dette i boka mi, som ligger i bilen, som står på møller : ( Siter 1998 VW Passat 1.9 TDI **Solgt** 1963 Ford Anglia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Har nettopp kjøpt en original radio/cd spiller på nettet.Fikk selvfølgelig ikke med den firesifrede koden. Noen som vet hvordan man kan nullstille koden eller finne ut hva koden er? Kan Møller fikse dette mon tro? skriv ned serienr til spiller også ta kontakt med møller, er dette en orginal spiller skal dem ha tilgang til koden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atomic_2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Møller skal ha ca 600,- for dette, uten garanti for at det virker. MEN, problemet er løst. Hvordan jeg fikk koden?? Ta kontakt så skal du få vite. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runemann8 Skrevet Desember 21, 2016 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2016 Hei! Ser dette er en gammel tråd, men gjør et forsøk. Ser du har fått en kode til radioen din.... forhåpentlivis gratis? Jeg fikk omsider koden hos Møller (gratis), men viser seg at jeg får info at det er feil kode, så lurer på om det har skjedd noe merkelig her? Har du noen graits tips? Har selvfølgelig serienr. på radioen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg