Gå til innhold

Dinsey's Pure, Fett ATV spill!

Ranger emnet


Perfero

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er ny på forumet her, så vet ikke helt om det passer seg å poste om at ATV spill i denne kategorien, men prøver meg nå :)

 

 

 

Som noen sikkert har fått med seg, har det komt ut et nytt ATV spill, med navn Pure.

Kjøpte dette til X360 i går, og synes det fortjener en tråd her ^_^

 

Til å starte med kan jeg jo si at man får bygge ATV'en helt fra grunn av selv. Tror ikke jeg har bygged noe ned til så små detaljer på noe annet spill før.

 

Vi starter med hovedrammen, velger en av alternativene, så over til svingarm, forarm, styre, osv osv, så kommer man til motor der det er spørsmål om man vil ha to eller firtakt, jeg lever for totakt ^^, Så tar man for seg hele resten av ATVen. Bare dette synes jeg er utrolig morsomt.

 

Så kommer man til selve spillet, der det er Race, Sprint og Freestyle å velge mellom. På te to første er det om å gjøre å komme først i mål, men det er relativt små baner og mange runder på sprint(om det ikke er race da...) og på freestyle, der skal man kjøre gjennom skreddersydde løyber med ramper osv. og score mest mulig poeng før man er tom for bensin.

 

Synes det er sykt fett! :D Helt utrolige hopp, og man lever seg skikkelig inn!

 

Link til hjemmeside: http://disney.go.com/disneyinteractivestudios/pure/index2.html

 

Legger link til noen filmer under :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=3orfU-sLd2o&feature=related

 

 

 

 

Er absolutt verdt pengene! :)

 

Digg spill :)

 

- Anders :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei folkens!

Jeg syns Pure er fett, prøvde det for første gang istad. Men jeg har et problem, kan dere være så snille å hjelpe?:)

Når jeg skal spille, så er kameravinkelen skrått bakfra(halvveis bak, halvveis på siden). Og det er utrolig irriterende:( Må holde inn en knapp (view left) for å se bakfra.. Noen idè hvorfor det er slik? Kan det være cracken? (Jeg lasta ned:P) Kan jo spille online da å ;)

Mess with the best, Die like the rest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntex123 Hei folkens!

Jeg syns Pure er fett, prøvde det for første gang istad. Men jeg har et problem, kan dere være så snille å hjelpe?

Når jeg skal spille, så er kameravinkelen skrått bakfra(halvveis bak, halvveis på siden). Og det er utrolig irriterende Må holde inn en knapp (view left) for å se bakfra.. Noen idè hvorfor det er slik? Kan det være cracken? (Jeg lasta ned:P) Kan jo spille online da å

har ikke peiling men kjøp spillet!!

 

Har spilt demoen på ps3 å syntes det var kjempe spill så vurderer å kjøpe det, men hva mentes med att det var for kort ?

2 dørs E30!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke peiling men kjøp spillet!!

 

Har spilt demoen på ps3 å syntes det var kjempe spill så vurderer å kjøpe det, men hva mentes med att det var for kort ?

 

Kan fortsatt spille det online selv om jeg har lastet det ned, kanskje det har noe med cracken å gjøre. Kan prøve laste ned ny. Om ikke det funker så kjøper jeg det.

Ja det er et bra spill:)

Folka mener vel det var for kort fordi de ikke brukte så lang tid på å runde det:p

Mess with the best, Die like the rest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fortsatt spille det online selv om jeg har lastet det ned, kanskje det har noe med cracken å gjøre. Kan prøve laste ned ny. Om ikke det funker så kjøper jeg det.

Ja det er et bra spill:)

Folka mener vel det var for kort fordi de ikke brukte så lang tid på å runde det:p

 

okei.. folka i klassa og div sa att Dirt var for kort og, men har ikke fått runna det enda jeg:p har spilt litt mere forza enn DIRT da. hehe.. men da skal jeg handle dette en dag :D og du får vell laste ned ett nytt ett :P

2 dørs E30!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei.. folka i klassa og div sa att Dirt var for kort og, men har ikke fått runna det enda jeg:p har spilt litt mere forza enn DIRT da. hehe.. men da skal jeg handle dette en dag :D og du får vell laste ned ett nytt ett :P

 

Ærlig må jeg si at Race Driver Grid er bedre enn DiRT. :P men smak og behag. DiRT har for mye ukontrollerte biler, etter mitt synspunkt. Umulig med tastatur nesten. Har Logitech G25, funker bedre da, men fortsatt ikke bra nok.

Ja enten laste ned ny eller vente til jeg får penger og kjøpe det istedet. Jeg er en mer nedlaster enn kjøper egentlig, har kjøpt veldig lite spill i min tid, men lastet ned. Er det virkelige bra spill kjøper jeg. (Som Far Cry 2 :D)

Mess with the best, Die like the rest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig må jeg si at Race Driver Grid er bedre enn DiRT. :P men smak og behag. DiRT har for mye ukontrollerte biler, etter mitt synspunkt. Umulig med tastatur nesten. Har Logitech G25, funker bedre da, men fortsatt ikke bra nok.

Ja enten laste ned ny eller vente til jeg får penger og kjøpe det istedet. Jeg er en mer nedlaster enn kjøper egentlig, har kjøpt veldig lite spill i min tid, men lastet ned. Er det virkelige bra spill kjøper jeg. (Som Far Cry 2 :D)

 

missuner deg G25, og er enig med at racedriver er bedere. har ikke spilt noen av spillene på annet en xbox så skal ikke utale meg om åssen det er med tastatur. må vell da også si att jeg har lastet ned flere spill enn jeg har kjøpt også :p menmen:p

2 dørs E30!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

missuner deg G25, og er enig med at racedriver er bedere. har ikke spilt noen av spillene på annet en xbox så skal ikke utale meg om åssen det er med tastatur. må vell da også si att jeg har lastet ned flere spill enn jeg har kjøpt også :p menmen:p

 

G25 er digg. Nei okei, hvertfall DiRT er ikke lett med tastatur. Men det er GRID. jævelig enkelt. Hvertfall å drifte:p på to laps på en racebane i japan fikk jeg vel rundt tre mill, og neste person rundt en mill:p

Bedre å laste ned først, for da kan man teste det. Er jo ikke vits å kjøpe hvis spillet er dårlig. Derfor er det best å laste ned og teste først. Etter min mening, da.

Mess with the best, Die like the rest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G25 er digg. Nei okei, hvertfall DiRT er ikke lett med tastatur. Men det er GRID. jævelig enkelt. Hvertfall å drifte:p på to laps på en racebane i japan fikk jeg vel rundt tre mill, og neste person rundt en mill:p

Bedre å laste ned først, for da kan man teste det. Er jo ikke vits å kjøpe hvis spillet er dårlig. Derfor er det best å laste ned og teste først. Etter min mening, da.

 

åfela, jeg som blir fornøyd med runder med 300 000 poeng med kontrol.. hehe.. ja, går ann det men skulle igrunn ha chippet xbox da:p hehe

2 dørs E30!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår