smitt Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Skal ut på youtube. Har ikke kraftig nok pc til å redigere, så skal ta d hos en kompis. Kommer ut på youtube om eieren ikke gir beskjed til meg om at han ikke går med på det :)han får noen dager på seg til å gi beskjed om det er ok først! Om noen veit hvem som eier den, be han gi beskjed til meg her på forumet, eller på mail stigwj@broadpark.no Det er verdensmestern som eier den bilen(Drift-R her på forumet). Bare å legge den ut. Han blir GARANTERT ikke sur!:usa: Siter http://www.bilprodukter.no - Nissan Skyline - Nissan 200sx *solgt* - Bmw E36 318is Coupè *solgt* - Mitsubishi Lancer Evo III GSR *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 bare og leg ut, han har selv spurt etter video og bilder av bilen hans. dessuten tror jeg han er på vei til Romania for og kjøre atm. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 FETE bilder! :D Har du noen flere av denne Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt4wrc Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Prøvde å svare på en mail han sendte meg, men fikk retur med en gang om at noe var feil. Han må sende meg hjemme-adresse, så jeg kan sende dvd opptak i posten. Mail meg igjen på stigwj@broadpark.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt4wrc Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Endelig er videoen ferdig! legger ved link til youtube nå Legg gjerne igjen kommentar på youtube Her er video av min kjøring på youtube: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg