Gå til innhold

Bilder: Rudskogen 28-09-2008

Ranger emnet


xxx4

Anbefalte innlegg

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva faen var nå poenget med det!? Til å være slicks og 600hk så gikk det sakte i langsvingen jo;)

 

 

Ikke min feil at du ikke dugde til drifting og ga deg pus;)

 

hehe, dugde ikke til det nei, er ikke verdensmester jeg vettu.

 

dessuten så går bare nissan istykker når den brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg byttet uheldigvis til 10w40 olje fordi det var alt jeg hadde da i garasjen rett før bremsinga!

 

Dagen etter at den ble bremset testa vi bilen, knakk jeg en vippe arm!... Bytta den, helgen etter knakk jeg 3 stk igjen.

 

Så bytta jeg tilbake til 10w60. Som du kanskje så på rudskogen var jeg ikke helt snill med den jævla bilen, knakk ingenting! ingen anntydning til problemer heller

 

I sommer kjørte jeg et løp i serbia og tjekkia. Da kjørte jeg også 10w60. lå omtrent heletiden på turtalls sperra.. Knakk aldri noe!

 

 

Ergo! ALDRI! bruk 10w40 olje på SR20DET

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg byttet uheldigvis til 10w40 olje fordi det var alt jeg hadde da i garasjen rett før bremsinga!

 

Dagen etter at den ble bremset testa vi bilen, knakk jeg en vippe arm!... Bytta den, helgen etter knakk jeg 3 stk igjen.

 

Så bytta jeg tilbake til 10w60. Som du kanskje så på rudskogen var jeg ikke helt snill med den jævla bilen, knakk ingenting! ingen anntydning til problemer heller

 

I sommer kjørte jeg et løp i serbia og tjekkia. Da kjørte jeg også 10w60. lå omtrent heletiden på turtalls sperra.. Knakk aldri noe!

 

 

Ergo! ALDRI! bruk 10w40 olje på SR20DET

 

Trudde da en erfaren kar som deg viste at 10w40 ikke duger ved de turtalla, temperaturer og annstrengelser som dere driftegutta utsetter motora deres for :well:

Hva merke er det på olja du har putta i riskokær'n a?

Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =)

Opel Frontera -94 2,3Tdi

Citroen Berlingo -06 1,4i

Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T

+Masse annen moro =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var snakk om at den olja ble brukt i 2 dager.. og det er heller ikke temperaturen som var saken. men heller det at olja ikke helt gir riktig motstand til ventil løftere som da knekker vippearma som fyrstikker!

 

Bruker Castrol edge

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Har du det på teip?!:lol:

Det må du få lagt ut!

 

Skal ut på youtube. Har ikke kraftig nok pc til å redigere, så skal ta d hos en kompis. Kommer ut på youtube om eieren ikke gir beskjed til meg om at han ikke går med på det :)

han får noen dager på seg til å gi beskjed om det er ok først!

 

Om noen veit hvem som eier den, be han gi beskjed til meg her på forumet, eller på mail stigwj@broadpark.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår