smitt Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 haha... ja det så vi jo på din;) makan! lage kø i langsvingen! Nå var vel den mere retta mot Anna, som faktisk kjørte de 2-3 første rundene med antispinn på når jeg satt på. Kunne ikke skjønne hvorfor bilen var så jævli dø opp fra slaktern:doh Jeg lagde ikke kø i langsvingen, ville bare ha deg foran meg :hello: Siter http://www.bilprodukter.no - Nissan Skyline - Nissan 200sx *solgt* - Bmw E36 318is Coupè *solgt* - Mitsubishi Lancer Evo III GSR *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 haha;) Du kjørte jo pent da.. har sett deg kjøre mere bajas på gardermoen;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Ingen bilder av blå E30M3? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 E30m3 ?... kan ikke huske å ha lagt merke til den engang.. hvordan så den ut? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 hehe takk for det robert. var meg som ratta den ja. suns jeg sitter godt jeg, men når en bare er 172 på sokkelessen så ser det litt dumt ut hehe. fikk piska m20n godt den dagen gitt. blir 3.6 m5 i vinter så da får en håpe på mer røyk neste sesong ve. mvh Thorbjørn R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 E30m3 ?... kan ikke huske å ha lagt merke til den engang.. hvordan så den ut? Mørk blå, dønn strøken bil med 5 eika Hamann felger med polert kant. Gikk som ei bøtte med drit.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 haha.. kan seriøst ikke huske å ha sett den en gang. gikk som en dritt? var det ikke m3? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 haha.. kan seriøst ikke huske å ha sett den en gang. gikk som en dritt? var det ikke m3? Jo, orginal M3 med 1990mod motor på 215hk.. Det river ikke skinnet av pølsa akuratt, hvertfall ikke på Rudskogen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 hehe.. 215hk da den var ny ja;) kjørte du den eller bare satt på? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 hehe.. 215hk da den var ny ja;) kjørte du den eller bare satt på? Hehe, stemmer! Så det er ikke noe fly akuratt, men går "greit" på vanlig vei. Jeg kjørte.. min bil forøvrig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 jasså jasså:) jeg etterlyser fortsatt bilde og video:) ingen som har eller! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Han som var med meg filma en del og tok bilder.. Men slik jeg forsto så ble det ikke så bra. Jalla kamera...Var bra når han fikk det men det har vert med på et par fester og Gatebil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 haha.. blame gatebil for alt det onde i verden! også feite kjerringer med bra selvtillig og trange klær;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Yo ho! Har du noen bilder av stasjonsvogna mi da...? (Sort :smilbmw: M5) Siter 2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro 1993 BMW M5 - Banebil 2003 BMW 320 DA M-TECH II 1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing 1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Den rasa girkassa;) haha! impreza er jo like spennende som å ha sex med ei i rullestol:) vet det fra mine impreza tider;) Jupp, min co-pilot tok noen runder med meg som passasjer. Så opp av slaktær'n bomgira'n og fikk spaken tilbake i handa for så å prøve å slenge den i 2'rn på nytt, det gikk dårlig. Haha. Men bra for meg, han må kjøpe ny kasse. Og da blir det dogshift med rettskårne drev ;-) Mohahahaha Forresten så er det bedre med sex enn å kjøre bil, uansett hva og hvor ;-P Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg