Gå til innhold

aliens from outer space???

Ranger emnet


Jansen Sjøl

Anbefalte innlegg

Hei:) jeg vet ikke om det bare er tull eller hva det er, men jeg kom iallefall over en artikkel, hvor dte sto at det skulle komme et romskip å srikle rundt i jordas atmosfære. Jeg vet ikke om det er tull eller hva det er, virker litt sånn! :P Men jeg lurer på hva andre syns om saken!

 

Her er linken til artikkelen : http://itpro.no/art/13114.html

Hva tror dere? er det bare tull og tøys eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei:) jeg vet ikke om det bare er tull eller hva det er, men jeg kom iallefall over en artikkel, hvor dte sto at det skulle komme et romskip å srikle rundt i jordas atmosfære. Jeg vet ikke om det er tull eller hva det er, virker litt sånn! :P Men jeg lurer på hva andre syns om saken!

 

Her er linken til artikkelen : http://itpro.no/art/13114.html

Hva tror dere? er det bare tull og tøys eller? :)

 

Meldte du deg inn i Bilforumet bare for å poste denne søpla her? En skulle tro du representerte denne Føderasjonen av lys... Selv om du spør tre ganger om det er tull!

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på hvilket språk de prater jeg.. kanskje de kan samisk!?:D

blir oppgitt jeg..

sånne ting har det vært i hundrevis av år.. men enda har det nærmeste som har ringt på døra her vært noen ifra johovasvitne..

 

Der har vi forklaringen: Disse hjernevaskede noksagtene fra Jehovas er romvesner med mangelfullt utviklede evner til fornuftig tenking.

 

PS.

Jorda er flat!

DS.

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har vi forklaringen: Disse hjernevaskede noksagtene fra Jehovas er romvesner med mangelfullt utviklede evner til fornuftig tenking.

 

PS.

Jorda er flat!

DS.

 

haha, godt sagt felgen, dem har vel sett noe i fra "vakttårnet" sitt da...

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår