sleeper Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Noen som vet hva de tuboene som sitter i escort cossi`n klarer og levere??? (noen som skal selge en????) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Kommer ann på hva årsmodell Escorten er... de første utgavene har T34 turbo som er den største og klarer ca. 350 hk. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Og den siste utgaven (som kom i 94) har en T25. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Desember 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 hm... da er den for liten..... noen som har noen tips til hva jeg kan bruke til en 2l motor som skal kunne ta ut ca 400hk!!!(celica) skal bare ta ut ca 350 men det er jo greit og ha noe og gå på!!:D (med integrert wastgate) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by sleeper hm... da er den for liten..... noen som har noen tips til hva jeg kan bruke til en 2l motor som skal kunne ta ut ca 400hk!!!(celica) skal bare ta ut ca 350 men det er jo greit og ha noe og gå på!!:D (med integrert wastgate) T4, eventuellt T34 a/r 0.52 eller 0.54 Men det er bare tull å ha større turbo (=mer lag) hvis du ikke skal utnytte den! Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Desember 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Men er det ikke greit og ha noe og gå på da??? vil ha 350 gode brukbare hester som fungerer!! noen flere tips??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robhaugen Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by sleeper Men er det ikke greit og ha noe og gå på da??? vil ha 350 gode brukbare hester som fungerer!! noen flere tips??? Alltid greit å ha noe ekstra.. :) En Garrett GT 28 vil kanskje passe fint? det fins to typer av de, en til ca 400 og en til ca 450 hk. Garrett GT turbo KRBTrading selger sånne... Tror de vil funke fint.. lite lag skal det også være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by sleeper Men er det ikke greit og ha noe og gå på da??? vil ha 350 gode brukbare hester som fungerer!! noen flere tips??? Høres ut som tull for meg iallefall. Jeg bremsa 350 hk og 417 nm på en T34. Ville aldri hatt en større turbo med mere lag, hvis jeg uansett ikke skal hente ut mer effekt! Men hvis du absolutt vil ha større turbo så virker GT28 som en bra turbo, er visst veldig lite lag på den. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Desember 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 hm... hvordan er det med nm da??? Regner med ca 350 hk og 500nm....!! har dette noen betydning på type turbo??? har fått et tips på at en hpx500 kunne fungere også... nopn erfaringer med den??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by sleeper hm... hvordan er det med nm da??? Regner med ca 350 hk og 500nm....!! har dette noen betydning på type turbo??? har fått et tips på at en hpx500 kunne fungere også... nopn erfaringer med den??? Regner med? Hvordan kan du regne med noe som hlest før du engang har bestemt deg for turbo? 500nm hørtes vel optimistisk ut. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Desember 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Har sett tall på andre som har gjort ca det samme på denne type motor!! og den har et veldig høyt moment!! har sett en motor som det nesten ikke er gjort noe med som leverte 273HK og 355 nm (var vel bare chip,eksos og filter) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Vel...hvis du skal hente ut 350hk ut av 3sgte holder nok T34 i massevis! garantert! Jeg ville aldri gått for noe mer. Originally posted by sleeper har sett en motor som det nesten ikke er gjort noe med som leverte 273HK og 355 nm (var vel bare chip,eksos og filter) Da er det isåfall en 3. gen 3sgte med cb20 turbo og 242hk orginalt, og jeg regner med at du har en 2. gen med ct26? Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Det stemmer det..... har en 2gen motor!! skal bytte: bensinpumpe dyser bensinstrykk-regulator intercooler topp pakning grenrør downpipe turbo en eller annen piggiback dings til insprutet porte toppen og alle slanger i motoren. noen som vet om noe mer jeg må huske på og gjøre??? (tar fortsatt imot tips om turbo) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegala Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Blei litt nysgjerrig jeg...... Hva mer har dere gjort med motorene når dere "bremser" 350 hk og oppover, og såpass mye moment.... Siter LARSEN RACING dvp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Desember 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 hva mener du?? jeg har ikke bremset motoren enda!! det er bare gode motorer vetø:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.