momo Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Noe jeg har alltid har lurt på er hvorfor ALLE offroadspill må være arcade aktige? Jeg prøvde nettopp demoen på et realistisk offroadspill og syns det faktisk var litt kult. Her kan du lakkere, style, heve, pimpe, og kjøpe nye biler. Du må vaske dem, fylle bensin og stille i konkurranser. Du styrer differ foran og bak, 2wd eller 4wd og kan kjøre i lav og høyserie. Den er hvertfall verdt å teste ut.. trykk på linken for å sjekke det ut å laste ned. Motormax: Offroad Extreme Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard b Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 får ikke denne demoen til å funke jeg,får lasta ned demoen men når jeg skal starte spillet så kommer bare en svart skjerm,og da logger spillet ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Noe jeg har alltid har lurt på er hvorfor ALLE offroadspill må være arcade aktige? Jeg prøvde nettopp demoen på et realistisk offroadspill og syns det faktisk var litt kult. Her kan du lakkere, style, heve, pimpe, og kjøpe nye biler. Du må vaske dem, fylle bensin og stille i konkurranser. Du styrer differ foran og bak, 2wd eller 4wd og kan kjøre i lav og høyserie. Den er hvertfall verdt å teste ut.. trykk på linken for å sjekke det ut å laste ned. Motormax: Offroad Extreme Hey dette høres jo kjempe bra ut. dette skal jeg teste. Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,3 kimmi Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 kult det her da fin grafik å må prøves ass:) Siter 99" Kangoo 1.9 D 88" volvo 740 Tic FM2 Skrensar Lag *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj-m Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 har spilt demoen en times tid nå . må si det er ganske bra, gleder meg till fullversjonen Siter Mercedes 190e 1991 sportline Opel Omega 2,0 16v 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 laster ned spillet nå. Ser jo utrolig bra ut på bilder! Håper det følger med en form for banelagefunksjon og "freemode" Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Det er freemode;) Du må kjøre til banene du skal kjøre;) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Laster ned demo akkurat nå, 86,1%. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Det er freemode;) Du må kjøre til banene du skal kjøre;) fant ut dette her :P Virker til å være et artig spill, selv om jeg ikke kan skryte på meg å ha spilt det så mye enda Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Jeg har spilt demoen en stund nå, og er temmelig lei. Å bare kjøre rundt blir utrolig kjedelig i lengden, spesielt når skademodellen er så lite omfattende som den er. Konseptet er jævli kult, men i demoen iallefall, så er det meget dårlig utført. Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Skademodellen er dårlig ja, men likevel ble jeg litt skuffa da det plutselig poppet opp en beskjed om at jeg hadde gjort alt som var å gjøre i demoen. Dere som har problemer med å komme inn på menyen "controls": skift tastaturspråk til engelsk. Da kan du velge hvilke knapper som skal brukes for å skifte mellom manuell og automatgir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltnesen Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Jeg vet ikke om det var pcen min eller hva det var, men grafikken i seg selv i dette spillet var ikke mye å skryte over. Annet enn det var det sikkert et kult spill, men tror det blir utrolig kjedelig i lengden! Siter -'86 Toyota Celica x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Synes spillet var ganske så realistisk når man kjører over steiner og slikt.. Kunne såklart ha vært mer realistisk på skadefronten.. Om man kjører i 140km/t front mot front med en annen bil, blir bare panseret litt bøyd.. :P Synes også løpene var dårlig.. Har enda ikke klart ett eneste løp.. Umulig.. Kommer heller ikke inn på controlls-menyen. Når jeg trykker der, klikker spillet, å må lukkes.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard b Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 er det bare meg da som ikke får dette spillet til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Hadde da blitt mye morsommere med Ratt og pedalene :| Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg