V8LVO Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Her er noen bilder av prosjektet mitt .. 76 mod . 244. motoren er en mm-racing bygd ford v8 twin turbo. yter vel rundt 500 hk når allt er som det skal.. [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8LVO Skrevet September 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gazoline Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Fett, driver du å bygger eller er du ferdig? Siter Volvo 242 Turbo 76` Mitsubishi Lancer 95` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8LVO Skrevet September 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 woho.. der fikk jeg til og legge inn bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8LVO Skrevet September 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Rått!:D Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8LVO Skrevet September 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Hei.. jeg driver og bygger og tester.. bytter ting som ryker og ikke funker.. har kjørt masse i sommer noe bane kjøring og en hel del drag racing... i vinter blir det ny bak aksel og ny innmat i gear kassa så jeg kan kjøre skikkelige dekk.. kommer ikke avgårde i starten så 60 fot tiden min suger he he .. blir vel en 9" ford aksel og innmat fra g-force i gear kassa... må også få senka den en hel masse bak og heva den bitte litt framme.. funker ikke som det er nå . men med 3" mellom aksel må kardang tunellen heves en smule.. . men må si at orginal 1031 akselen fra volvo er utrolig solid.. har en lock right sperre i den 3,73 utv. og den har holdt utrolig bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Heisann V8lvo :) Endelig har du kommet med en tråd jeg kan følge med på du også :) Må si bilen din er tøff :) liker det jeg ser. synd jeg ikke fikk sitti på på gatebil som var tidligere i sommer. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 dette må jo gå grise fort! rått prosjekt! :D Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 svenskebygg dette eller? godkjent? Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8LVO Skrevet September 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 dette må jo gå grise fort!rått prosjekt! :D joda det flytter seg jo he he .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Dette så jævlig gromt ut. Sikkert drit artig å kjøre:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 svenskebygg dette eller? godkjent? Hvis det er førstnevnte så vil jeg anbefale deg å ta ned bilde #6... Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8LVO Skrevet September 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Hvis det er førstnevnte så vil jeg anbefale deg å ta ned bilde #6... som sakt så gjort he he.. joda er godkjent med motoren i norge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg