Gå til innhold

Streetmeet 27/12

Ranger emnet


audi90q

Streetmeet 27/12 på Ikea  

102 stemmer

  1. 1. Streetmeet 27/12 på Ikea

    • Ja, skjer jo aldri noe på vinter halv året
      60
    • Nei, satt bort god bilen for sesongen
      22
    • Tja, skal i familietragedie?!
      20


Anbefalte innlegg

  • Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by hybris

Litt avhengig av hva som skjer i jula så er jeg sikkert klar for et lite treff på ikea den 27/12 :)

Det er veldig, veldig bra... Det er retteinstilenga i allefall, snakka med litt folk selv og har vel fått med meg 3 biler eller noe sånn så det er bare å dra med alle man kjenner;)

det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mer for å vente.

Klart det er kjedelig med dødtiden, men det gjør det desto bedre når Streetmeet ankommer til Våren :)

 

Dessuten er de fleste igang med vinterprosjektene sine og go'bilene står i garagen.

Blir ikke skikkelig Streetmeet hvis alle skal komme med den rustne stygge vinterbilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Er mer for å vente.

Klart det er kjedelig med dødtiden, men det gjør det desto bedre når Streetmeet ankommer til Våren :)

 

Dessuten er de fleste igang med vinterprosjektene sine og go'bilene står i garagen.

Blir ikke skikkelig Streetmeet hvis alle skal komme med den rustne stygge vinterbilen ;)

 

 

min rustne vinterbil er ikke stygg den..kan dra med eclipsen til kompisen min eller no..jeg er iallefall med på treff på ikea..bor 5min unna der..selv om jeg ikke kjenner noen på forumet her...:(

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wicky124

 

 

min rustne vinterbil er ikke stygg den..kan dra med eclipsen til kompisen min eller no..jeg er iallefall med på treff på ikea..bor 5min unna der..selv om jeg ikke kjenner noen på forumet her...:(

Desto bedre gunn til å komme.. det er en god mulighet til å bli kjent med folk.. regner med at vi møtes der i 1300-1400 tiden og holder på til det ikke er noe gøy lenger;)

det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Er mer for å vente.

Klart det er kjedelig med dødtiden, men det gjør det desto bedre når Streetmeet ankommer til Våren :)

 

Dessuten er de fleste igang med vinterprosjektene sine og go'bilene står i garagen.

Blir ikke skikkelig Streetmeet hvis alle skal komme med den rustne stygge vinterbilen ;)

 

 

enig....litt uti april, mai hadde vært fint...kanskje jeg kommer med bilen på henger da....er nok ikke på veien før om to-tre år..:D

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår