martinious Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Dum som jeg var har dro jeg aldri for og kopiere opp den eneste nøkkelen jeg hadde til min Toyota Camry 1995modell, nå er den sporløst forsvunnet. Hva må gjøres for å få ny nøkkel? tar det lang tid? pris ? takker for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio29 Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Alternativt kan du kjøpe ny bil Siter Suzuki Baleno 1998 1,3L Mitsubishi Lancer 1995 1,8L Toyota Corolla 1994 2,0L Audi 80 1992 2,3L Ford Scorpio V6 1991 2,9L Plymouth Gran Fury 1983 5,2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Om bilen er solgt ny i Norge og det aldri er byttet låser på bilen kan Toyota-forhandleren bestille nye nøkler, da nøkkelnummeret ligger i datasystemet der. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Ellers ringer du viking og får dem til å brekke opp bilen og skifte hele dritet rundbaut. Koster vel rundt en tusenlapp vil jeg tippe.. Noen høggere tar vare på sånt også forresten! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 hør med toyota forhandleren ja. De kan helt sikkert få bestilt nye nøkler til bilen, men koster sikkert litt, men nøkkel må du jo ha... :) Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Hvis du ikke har startsperre og ingen har byttet låser på bilen er det ikke noe problem. Men hvis det er startsperre på bilen så trenger du din gamle nøkkel for å få kodet den nye nøkkelen. Vi får håpe du ikke har startsperre, for det kan bli dyrt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 En ting du ikke gjør er å ringe til lokalavisa og sette inn kontakt anonnse, hvor du skriver, Mistet bilnøkkel til toyota camry. hvis noen finner den ring 9903xxxx -Det står heelt sikkert toyota på nøkkelen din. -Hvis noen finner den så...aha skjekke opp telefon nummeret ditt og adresse...så tar dem bilen din sett inn anonse i avisa og be om at hvis noen finner den, så kan den leveres til politiet. Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 når jeg hadde golfen(med startsperre) fikk jeg beskjed av møller at hvis jeg mistet nøkkelen,så kunne de lage ny utifra chassisnr...kan ikke skjønne at det skal være noe problem på en toyota heller... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 På Sierraen jeg hadde sto nr nøkkelnr i skrevet inn i servicehefte. Tror nøkkelnr kan være stemplet inn i låssyllindern men da må den taes ut av døra for at du kan se det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Jess, startsperre er IKKE noe problem. Toyota kan lett bestille en ny nøkkel som passer i låsen, for så å kode denne inn i datamaskinen slik at startsperren gjenkjenner den. Det er ikke noen dyr operasjon. Dyreste utgiften blir nok selve nøkkelen uansett. Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Ellers ringer du viking og får dem til å brekke opp bilen og skifte hele dritet rundbaut.Koster vel rundt en tusenlapp vil jeg tippe.. Noen høggere tar vare på sånt også forresten! En tusenlapp for å skifte alle låser inkl tenninga? Hørtes usannsynelig billig ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Det er ikke noe problem å få klippet til selve nøkkelen, men du trenger ihvertfal èn nøkkel for å få kodet din nyklipte nøkkel. Dette vet jeg da jeg jobber hos Toyota. Din gamle nøkkel brukes i prosessen for å kode din nye nøkkel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Se i serviceheftet, der skal stå nøkkelkoden. Ta med den, og få slipt en nøkkel ;) Koster en hundrings, er gjort på bokstavlig 2 min hvis man er litt dyktig, Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 HAHA. Så hvis man ikke har kodekort eller gammel nøkkel, så kan man bare glemme å få ny nøkkel til bilen. Dette høres ut som sprøyt! Det funker iallefall uten noen av delene til min bil, ref. kjenninger på delelageret! Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Har aldri sagt det er et smart system akkurat det der;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg