Gå til innhold

Sentrallås problem

Ranger emnet


BMWgutt90

Anbefalte innlegg

Har promblem med sentrallåsen min på 320 e36 min, når jeg låser bilen så låser alle dørene seg, men di låser seg opp igjen med en gang, det skjer sånn hver gang jeg prøver å låse, så jeg må holde igjen sånn at sjofør døra låses, åsså åpne en av di andre dørene og låse resten av dørene.

 

Noen som har peilling elelr har opplevd det samme og vet hva det er?

 

Trur kansje det er dørbryternen som skal registrere at døra er lukket som er ødelagt, siden når jeg lukker opp sjoførdøra så lyser ikke taklyset, men når di andre dørene åpnes lyser det, men jeg veit ikke helt hvor den brytern sitter, siden det ikke er samme som bak, sånn at det er en liten knapp som dyttes igjen, noen som vet hvor den brytern er på framdøra?

 

Takk for alle svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være en låssylinder som sitter fast. Da får ikke sentrallåsen til å låse den døra, og dermed "åpner" den seg igjen, slik at den ikke skal brenne en motor.

 

Hadde samme problem på min. Etter en stund så begynte sikringene å gå, istedet for at den låste seg opp igjen. Da funket forøvrig ikke intreørlys og el-vinduer heller.

 

Til meg hadde låsen på bakluka satt seg fast. Jeg tok bare å hekta av staget som gikk fra låssylinderen til sentrallås motoren. Etter det så funker alt som det skal. Bortsett fra at jeg ikke kan låse bakluka da =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt henger sammen med sentrallås problemet ditt. Når en sikring til en komponent inni coupe'n har gått, vil ikke el-vinduer/soltak funke uten at døra er åpen. Intreørlyset vil heller ikke funke på dørfunksjonen.

 

Til meg var det fordi sikringa til sentrallåsen hadde gått. Men bare på gøy tok jeg ut sikringa til lyset over smikespeilet, og vips, samme problem. Så sjekk alle sikringer som har med intreørkomponenter å gjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår