Turbo 245 Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Hei har noen spørsmål.. Har en starcraft med 4L80E kasse.. den gierer ikke som den skal 1 og 2 går greit men dem vil ikke gire vider opp.. Han som solgte den har byttet gir kasse og prøvd en par tpser han mener tpsen får for mye strøm er det noen som har vert borti dette da..? Hvor sitter hellys releet på disse bilene og vordan ser det ut da..? og vor fårman tak i lys til stig brettene.? er det noen regler for slike lys da og lys i gengster capsen..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet September 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 hei er det ikke noen som har noe svar her..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Nei Ikke Vet Jeg. Sitter På Dass For øyeblikket,så D Er Ikke Godt å Si. Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet September 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 hei matros72 har du ikke bedre svar å komme med. vil ikke ha slike useriøse svar her på forumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Hei er det noen som vet vor man før kjøpt interiør deler til starcraft tenker da på div tre deler da og vor man får kjøpt gangster caps til van med høyttak.. noen som vet..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT Smulan Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 igjenn.. gåpå amcar forumet, der får du seriøse svar. har selv 2 starcrafter her hjemme og det er eneste plassen hvor de gidder og svare. Lys i stibrettene er gjerne bare gule makeringslys som man køper på foreksempel biltema. har du glassfiber brett eller har du de vanlige. noe som er penere en de klumpene mage setter på er og borre hull i brettene og sette i små lys dioder. det vill vi gjøre. hvor du får caps til høyt tak vet jeg ikke, MEN jeg har hørt(uten at jeg skal si det sikkert) at med litt tilpassing så skal en caps fra suburban passe. men jeg har aldri prøvd det selv. dumt i grunnen for jeg solgte min sub med capsen uten og vite om dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 hei GT..Smulan jeg har de glassfiber stigtrina tror jeg har funnet lys til stig trinna på bilextra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT Smulan Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 hei. ja er dette noe som er beregnet for stigtrinn.. hm.. det må jeg og sjeke nærmere. vist de er pene da. foretrekker små lys på siden framfor store. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 her er bilder av min 90 mod Chevrolet Stercraft G30. Skal ta flere bilder i morge. er en del jeg skal gjøre med den da blant annet legge skjipsgulv i på gulvet og lakke den utvendig + montere lys i stig trina og få tak i gangster caps til den.. tar gjerne mot komentarer på va annet jeg kan gjøre.? Kom med tips angående farve valg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Oktober 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Vet ikke om du har fikset dette med girkassen din men jeg bytta TPS for jeg hadde samme problemet som deg nå virker alt perfekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg