Gå til innhold

tåkelys til bora

Ranger emnet


torben

Anbefalte innlegg

om du har diesel eller turbo er det noen modifikasjoner som skal til for å få tåkelys til å passe pga intercooleren. mn på bensin så er det bare "smokk smokk" tåkelys får du kjøpt på hella(hellanor), ebay, tmtuning, performance-cafe.. osv. eller gjøre som meg:) monterte tåkelys type linselys fra biltema i de orginale grillene nede i fangeren. ser greit ut om du gjør det bra.. mn skal bytte da.. mener det kosta rundt 3000kr på hella for tåkelys mn på ebay så kosta de 400 inkl frakt. toll kommer i tillegg på kanskje 100kr.

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det ser litt tøffere ut med den komboen ja.. se min tråd.. litt bilder der:P hehe... jeg har da angeleyes... skaffa meg 4motionleppe på min bora så jeg skal montere tåkelys i leppa.. mn må finne en plass hvor jeg kan finne tåkelys som passer. er vel 13cm eller noe i bredden og 4cm eller noe i høyden..kult å få de langt ned.. har jo senka den brukbart også så den ser enda lavere ut på ntta når jeg kommer kjørende:) hehe..fett!!!

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min er å vedig senka. kjører med 19" skrudde felger jeg med 225\35\ foran og 235\35 bak. og har kw justerbart understell rundt hele..

får ikke en finger under skjermene engang slik den er nå.

 

er veldig opp stibvet, med fremdeles sykt god og kjøre.:D

Torbjørn Retterås
torben@klodrik.org
-99 Bora 1.9 TDI
-92 Golf 1.8
-88 BMW 520i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår