team_spydeberg Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Jeg har hørt at disse "stolpene" som skal benyttes som bomstasjoner ved den nye bomringen inn til oslo fra bærum skal være såpass smart at den tar bilde av bilene bakfra for å sikre mer penger til staten. Dette vil si at det ikke hjelper stort med ett møkkete skilt foran slik det er i dag.. Noen som vet om dette stemmer, eventuelt har mer info? Hvis ikke jeg tar helt feil så fungerer de gamle bomringene slik at den bare tar bilde av støtfangeren foran når man passerer? på forhånd takk for svar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltnesen Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 På vei fra Drammen, inn i Oslo så tar den også bilde bakfra såvidt jeg vet. Det er vel sånn de fleste steder nå! Siter -'86 Toyota Celica x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Hm, må man begynne å møkke til skiltet bak også nå? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Dette stemmer siden det er kamerar både forran og bak deg når du kjører igjennom denne. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team_spydeberg Skrevet September 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 hmm. Da venter jeg i spenning på den neste regningen fra fjellinjen. Passerer bommen fra bærum og ved mosseveien en del ganger i løpet av uka. Skiltet datt av på en snau grusvei i spydeberg tror jeg og har ikke orka å ordne meg nytt. Er vel litt over 1 mnd siden, men fjellinjen henger jo alltid litt etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg