enuriak Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 fikk svar på søknaden jeg sente biltilsynet her om dagen! I svaret sto det at de ikke kunne godkjenne søknaden pga at chasinr og reg nr ikke stemte overens:S sjekka med vogkortet og fant ut at det var gjort feil der. et sted midt inne i chasinre'et på bilen sto det en "H" men i vognkortet sto det "E" sjekka opp dette og fant ut at de bokstavene står for årsmodell, så bilen min er en 77mod som er registrert 09.09.76...:P vart litt svett da jeg fikk det svaret fra biltilsynet:P Så nå må jeg vel brae sende en ny søknad! Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Veritas- Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Hehe, det der kunne fort blitt kjedeli! Er det du som har skrevet feil i søknaden, eller har dem feil i registeret? Hvis sistnevnte så kan vel resten bli problemtatisk.. Siter '83 240GL Solgt! Veritas' '75 242 L Solgt! -Veritas-: '76 Volvo 242 L Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 er nok de som har feil i registeret... ringte til dem og fortalte om problemet, dette har visst forekommet noen ganger tidligere. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 (endret) :chevyEr det noe sted det går an å få kjøpt slike tårnstag? eller må man lage selv....? Vurderer å lage i syrefast stål:) Endret Mars 12, 2009 av enuriak Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Veritas- Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Pedersen har vel? Og hvorfor i syrefast? Siter '83 240GL Solgt! Veritas' '75 242 L Solgt! -Veritas-: '76 Volvo 242 L Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Grom bil! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Syrefast fordi at det ser pent ut og trenger ikke noe overflatebehandling, skaffa det jeg trenger for å lage det på jobb nå, kosta meg 200 kr, billig og enkelt:) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Grom bil! Takker:) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Da har jeg lagd meg stag, står bare igjenn å tilpasse endene: dårlige mobilbilder Radiator er også montert: Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Det var jo litt tynt da. Må man ikke ha stag fra dempertårn til torpedo også for å få godkjent med v8? Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 tynt nokk, men du kan jo prøve å bøy det røret:) må ha torpedostag ja:) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Ossen lagde du staget a? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 har en bakaksling fra 88 eller noe liggende, med speedometer uttak og i heletatt... men jeg finner ikke noe merke på den... noen som har bilder av en 1031aksling som jeg kan sameligne med? tror det er av den typen:) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 1031aksel har en klump/opphøyning midt på lokket i overkant pga et stort tannhjul.. Om du ikke ser opphøyningen/vet hvor du skal se, kan du åpne lokket, å se om hullet er rundt, eller om det er hakk der, om du skjønner.. Er forresten en del tråder her som omhandler det temaet.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Ossen lagde du staget a? sveiste sammen noe rør bare, er jo ikke mere avansert enn det:P Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg