Buøyvolvo Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 problemet med diesel radiatoren min var at den lak som en sil, fungerte bra en halv dag:) Jeg har hell og finn radiator som du kan kjøpe.. 240dissel. 600kr Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 tenke på saken, driten med dielsel radiatoren er at utløpene bli speilvendt:S Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 JAh men slipper og bygge om karosseri.. ;D Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 sant det, men tenkte jeg skulle bestille meg aluradiator fra summit:) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Bestill fra summit. er ikke mye og bygge om og det blir pent og kjøler bra :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kill_elo Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Nei, er ikke det :P Du har ikke baklyktglass ti overs? er knust mitt på venstre sida i bremseglasset :O Siter '98 VW Passat 1.9 TDI [X] '94 Audi RS2 [X] '76 Volvo 242 langtidsprosjekt '88 Volvo 240 fjasbil '01 BMW 320D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 hmm har kanskje er litt usikker ;) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 har ikkeno jeg vertfall:P Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 gi meg ett crazy ass tilbud så kan jeg vurdere det, de er helt sykt vanslig og få tak i ;) Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 de er ikke vanskelig og få tak i da :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 noen som vet om det går an å få kjøpt noe slags omfomer, sån at det går an å bruke orginal turtelleren i speedometeret? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 hm? Orginal, stor, turteller passer rett i det hullet hvor klokka sitter org :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 hm?Orginal, stor, turteller passer rett i det hullet hvor klokka sitter org :) er gamel typen dashbord med turteller montert, problemet er at 4'er og v8 ikke gir de samme signlene:/ Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 ingen som vet? blir vel samme problemte med speedometeret også når jeg får høyere utveksling.. ? hvem kan kalibrere dette? går det an å gjøre det selv? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Må inn og kalibrere speedoen ja. Er et firma her i kongsvinger som ordner slikt. Er i oslo og men husker så klart ikke navnene på disse firmaene. Men ja du må ordne på speedometeret iallefall. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg