2,3 kimmi Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 FY faan får en 740 noe av det råeste jeg har sett.jeg tror jeg har sett den bilen i elverum å da spilte han,å det kan man si at jeg hørte god. lykke til med bilen pass på`n Siter 99" Kangoo 1.9 D 88" volvo 740 Tic FM2 Skrensar Lag *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Grattis, den bilen der er helt rå:) Utrulig tøffe detaljer, som den ombygde dashbordet i modtkonsol og deksel over motor.. Har aldri klart og venne meg til den sølvfarga nettingen i grillen på denne bilen, hva me XC grill?:) Hvilken specs er det på motor forresten?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Er det grom lyd i stereon eller? hei.ja det er grom lyd i denne bilen.var på nm i billyd i helgen.og hadde jeg vært kvalifisert hadde jeg kommet på en go 2plass.jeg tok gjeste premien da hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 FY faan får en 740 noe av det råeste jeg har sett.jeg tror jeg har sett den bilen i elverum å da spilte han,å det kan man si at jeg hørte god. lykke til med bilen pass på`n tusen takk for det.å ja jeg skal passe meget godt på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Grattis, den bilen der er helt rå:) Utrulig tøffe detaljer, som den ombygde dashbordet i modtkonsol og deksel over motor.. Har aldri klart og venne meg til den sølvfarga nettingen i grillen på denne bilen, hva me XC grill?:) Hvilken specs er det på motor forresten?:) tusen takk.jeg er ganske fornøyd med grillen egentlig jeg da.det er en b230fk som sitter i den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Jeg får ikke fram et eneste ett av bildene av denne bilen jeg?! Er de slettet eller er de i et format som maskina mi ikke takler?Får bare fram en masse IMG eller røde kryss, jeg vil også se go bilen!! :D Jeg ser den på avataren da, og der minner den veldig om en bil jeg så på Finn for noen mnd siden. Jeg ringte på den også, men da hadde han nettopp vært av veien såvidt med bilen og fått skader på fronten. Så bilen var på verksted på ubestemt tid.. Men det er sikkert ikke samme bil. Den var også masse premiert fortalte selgeren.. Og stor stereo. Kan det være samme bil likevel? DF registrert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Jeg får ikke fram et eneste ett av bildene av denne bilen jeg?!Er de slettet eller er de i et format som maskina mi ikke takler?Får bare fram en masse IMG eller røde kryss, jeg vil også se go bilen!! :D Jeg ser den på avataren da, og der minner den veldig om en bil jeg så på Finn for noen mnd siden. Jeg ringte på den også, men da hadde han nettopp vært av veien såvidt med bilen og fått skader på fronten. Så bilen var på verksted på ubestemt tid.. Men det er sikkert ikke samme bil. Den var også masse premiert fortalte selgeren.. Og stor stereo. Kan det være samme bil likevel? DF registrert? jeg tror ikke det er samme bil nei.jeg vet desverre ikke hvorfor du ikke får opp bildene jeg.det er jo synd da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Så faktisk bilen din på vestfold TV hehe wow;) fra det bilstereo greiene, så like bra ut som alltid:) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Så faktisk bilen din på vestfold TV hehe wow;) fra det bilstereo greiene, så like bra ut som alltid:) det stemmer det.var i sverige i helgen på sverige mesterskap i billyd.og dro hjem med seier.1plass i sm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 hvordan føles det å vinne 1. plasser? når du selv ikke har laget bilen? Blir kvalm av sånnt jeg...no offence! :) Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 hvordan føles det å vinne 1. plasser? når du selv ikke har laget bilen?Blir kvalm av sånnt jeg...no offence! :) synd at du tar det sånn da.for å si det sånn har jeg meget god kontakt med han som har bygget denne bilen og han syntes dette er veldig gøy at jeg fortsetter og konkurere, og holder bilen i god stand.så hvis du har problemer med det får du kose deg med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 så denne kjøre igjennom moss på henger om søndagen :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 så denne kjøre igjennom moss på henger om søndagen :D det var nok meg det da hehe.da var jeg på vei hjem fra sverige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GassSpjeld Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Gratulerer med grådig flott og gjennomført 7 førr:D det må jeg si var noe for seg sjøl:D åssen maskin sitter det i denna ?:) den var hvertfall meget pent stylet :) Siter - 1997 Nissan Micra tique X-1987 Volvo 240 gl X-1990 Toyota Corolla xli X-1985 Volvo 740 gle -BondeRASER- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Jeg er ikke akkurat noen volvofan, men denna likte jeg, alltids noen detaljer jeg kunne tenkt meg annerledes, men ikke noe av betydning, eneste JEG ikke likte var felgene, men smaken er nesten som baken, bare at den er delt i mer enn to :-) Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg