KennethB Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Kjør på, Jan Ivar! Har ikke copyright på bildene, og bilen er din, så det er bare å bruke de! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Kjør på, Jan Ivar! Har ikke copyright på bildene, og bilen er din, så det er bare å bruke de! :) takk takk.må jo spørre,det er jo du som er sjefs byggern her.si gjerne i fra hvis du har fått sjekket pris på den høytaleren.vil ikke masse så mye på deg.var på installbay igår å snakka litt med lars ove.hyggelig kar det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 I know... Lars Ove ringte idag og sa at "eks'n min" hadde vært innom butikken igår! :) Har dessverre ikke hatt tid til å sjekke pris på ny høyttaler enda.... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 I know... Lars Ove ringte idag og sa at "eks'n min" hadde vært innom butikken igår! :) Har dessverre ikke hatt tid til å sjekke pris på ny høyttaler enda.... :) hehe.må ikke stresse med det,bare si ifra da vet.har du tlf nr. mitt eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Jau, tror jeg lagra det på mobilen... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Jau, tror jeg lagra det på mobilen... :) flott a gitt.:volvsmile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Skjedd noe mere her da?, Er vel ikke lenge før bilen må inn for vinteren nå. Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 skjer ikke så veldig mye her inne.men driver å pusser og gnikker på bilen i garasjen jeg.hehe.den er så og si klar til å settes port for vinteren.men sliter litt med å få plass til å sette den bort da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Viktig og få gnikka litt:) Finn et godt og varmt sted uten mus. Tips;) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 ja jeg tenkte det.men hvis du vet om noe må du gjerne si ifra.pusse og gnikke for å holde den vedlike er viktig.er bare kos det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 da skal jeg på nm i bilstereo med bilen neste helg i tønsberg.håper det går bra da.gleder meg veldig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 kult! da sees vi der :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 det gjør vi vet du.dette blir artig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
br3mbo Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Ikke mye og rope hurra for. 200 og 700 serien er stygg som faen, uansett hva en gjør med bilen. Ja, 700-serien måtte du innpå å se ja xD Herregud at det går ann! Slutt å sleng dritt inne på forumet BARE fordi du ikke syns bil(ene) er fine! Siter Mazda 323 LX 94" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Er det grom lyd i stereon eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg