klovnster Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 10-17 på hverdager, 10-14 på lørdager :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 pen bil du har janivar men vet ikke om jeg hadde helt sansen for de dersbordet da ellers en pen bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
han22i Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 ja men det e fornuftig :D volvo som er tingen ;D Siter Volvo 740 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 10-17 på hverdager, 10-14 på lørdager :) da skal jeg ta meg en tur vet du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 ja men det e fornuftig :D volvo som er tingen ;D ja det er volvo som er tingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 pen bil du har janivar men vet ikke om jeg hadde helt sansen for de dersbordet da ellers en pen bil tusen takk for det.liker den dasjen veldig godt jeg da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 må nesten legge ut litt bilder av hatthylla.[/img][/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 verdens feteste verktøyrack ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 må nesten legge ut litt bilder av hatthylla. http://i533.photobucket.com/albums/ee334/nilsen990/Verktykasseferdig.jpg http://i533.photobucket.com/albums/ee334/nilsen9901f5c0501.jpg Men hvor er slegga? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 ja den er fet den.kenneth har tenkt på alt.er detaljer over alt.slegga ja.hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Trenger ikke slegge på volvo vel, svensk stål jo:) da er det i så fall for og slå han som prøvde og mose bilen din;D Satans fin bil du har:) Skjønner du er stolt;) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 hehe ja.tusen takk for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Se der ja! Nå har jeg endelig rota meg innpå her en tur! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 se der var du der gitt.velkommen velkommen hehe.gleder meg til å se deg starte igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 som du sikkert ser har jeg brukt bildene du har tatt.du er jo genial til å ta bilder.å bygge så klart.håper ikke det gjør noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg