han22i Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Ja dette var strøken bil :D Grattis å lykke til =) Siter Volvo 740 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet September 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 tusen takk for det.han har hatt denne bilen siden 2000,så det var vel da han begynte å bygge på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Men inn på Volvo 700 forumet må du likevel...;) Leser alle nye innlegg. Går ikke direkte inn på 700 forumet. Nei takk. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Leser alle nye innlegg. Går ikke direkte inn på 700 forumet. Nei takk. Haha... Stakar. Men drømmebilen da! Har siklet mye om denne siden jeg leste om den her inne :) Flott bil du har fått da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 tusen takk for det.er meget stålt.jeg har vel siklet på denne bilen i 4år.også så jeg den til salgs,og da var det bare løp å kjøp.hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 legger ut litt fler bilde av gliset jeg.bilder som kenneth b har tatt.[/img][/img][/img][/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Fy faen, for en RÅå bil... Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 takk for det.hadde tenkt til å gjøre mya av det samme med den andre jeg har.hehe men ga opp ganske fort.så da kjøpte jeg den heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
han22i Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 hehe ja trur du skulle ha holdt på noen år for å fått til det samme som den der ja :p vært heldig der :D Siter Volvo 740 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 takk.hehe ja det hadde tatt mange år og mya penger det ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
han22i Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 du har 2 740a nå eller? :p Siter Volvo 740 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 ja, en 740 tic,gliset her og en 850.går i volvo så klart hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Lekker tralle :D Men liker ikke plasten over motoren da det tilhører nye biler. Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 nå er ikke det der plast da men ;) eier av bilen: stikk innom søsterfirmaet til kenneth i tønsberg da.. installbay tønsberg.. vi må jo møte nye eieren av bilen ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 takk for det.jeg tar gjerne en tur innom dere jeg vet du.er dere der noe i helger eller etter 4 på hverdager da.da jeg desverre jobber til 4.hmmm.snakket med kenneth i forrige uke og sa at jeg skulle ta meg en tur til dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg