Vegel Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Driver fortiden et forsøk på å bytte fremre bærearms foringer bak på min 97' Opel Vectra 2.0DI. Fant en fin how 2 på nettet, men i den står det at før man løsner festeplaten fra bærearm og foring skal man lage ett merke slik at man kan skru det fast igjen i samme posisjon for å unngå unødvendig slitasje på foringene. Men mine foringer var altså så råtne at denne festeplaten kunne bevege seg helt fritt, ergo jeg fikk ikke muligheten til å merke av dette punktet. Så det jeg lurte på da var om det gikk an å basere seg på målene ifra bildet i how2'en eller er posisjonen på festeplaten forskjellig fra bil til bil? "With the arm assembly now off the car, rest a straight edge across the flat of the mounting plate extending along the arm until it touches the trailing arm. Make a mark with Tipex or paint at this point. When the new bush is fitted and the mounting plate reassembled, it is vital that before the bolt is tightened, that this procedure can be replicated to the same mark. Failure to do so will drastically reduce the life of the new bush!" Her er bildet jeg snakker om fra how2'en. Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.