asconabravi Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Javeel :) da har jeg kjøpt meg ascona B :D så nå har jeg endeli begynnt litt seriøst på den ;) likker ikke skrive så mye så jeg tar heller masse bilder, men kommer til å bli mange spm, fra meg her :P har ikke helt peiling på bilen enda :P men vet ikke hvordan jeg legger ut bilder :S noen som kan si meg hvordan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Grattis me fin bil :-P Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Lag deg profil på Photobucket.com, kopier IMG-linken å legg rett ut her. Eller bruk bildegalleriet her på forumet:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asconabravi Skrevet September 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 takk skal du ha ;) prøver nå :P Det er en go del som må gjøres, legger ut bilder av begynnelsen imorgen, har ikke tid nå. Slik så den ut når jeg fikk den hjem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReidarP Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 2 dører for mye :P ;) men men, det var nå min mening :) Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Har litt jobb foran deg, men ikkje umuleg den der. Planane for den der då??? Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asconabravi Skrevet September 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 ja det er 2 dører får mye :P har egentli ikke spesiele planer. det som jeg vet skal sje vertfall er: Ta all rust! alle dør og vinduslistene må jeg skifte. ny radiator. en type av styling, har ikke funnet noe enda, tips?? ^^ nye felger. effektanlegg. og diverse små styling. lakke den svart/jelzin blå/rød metallic. trenger styling tips ;) og alt slags tips som gjør ascona finere ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Grill liste, og sportsleppa e eit must :-P Evt Manta styling e jevla tøft pao Ascona. Nåken bilde te inspirasjon: Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asconabravi Skrevet September 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Grill liste, og sportsleppa e eit must :-P Evt Manta styling e jevla tøft pao Ascona. Nåken bilde te inspirasjon: Likte jevli godt den stylinga ;) noe tips om hvor det er mulig å få tak i slikt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Du kan melde deg inn i Opel Motorsport Club, er sikkert nokon som har/veit om. Ellers så får du følgje med på finn og autodb ;-P Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asconabravi Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Da har jeg begynt litt på den :) det er ikke så mye å skrive, så jeg legger bare ut bilder ;) lakka lyktene inni, får å få litt mørkere lykter. PS: hvordan få av dørene?? :P har ikke studert hvordan, men vet dere best måtte? Ut med ruta, sveise skifte list og inn med ruta igjen :) kommer med mer. Kunne gjerne hatt tips om hva jeg kan gjøre med den videre :) står litt stille før sveisinge skjer :P og vet noen hvordan jeg kan få av håntakene i taket?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredd4d Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Er to? plugger i hvert håndtak i taket. De må slås inn med en dor eller noe. Nye plugger var å få kjøpt sist jeg gjorde dette. De gamle forsvinner og blir borte stort sett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Oi, er litt jobb med den, men mykje er gjort med strippinga :-P Sjekk ut Villing sin tråd, han funderte på å få av dørene han og, han lagde seg eit verktøy sjølv meinar eg Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asconabravi Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Oi, er litt jobb med den, men mykje er gjort med strippinga :-P Sjekk ut Villing sin tråd, han funderte på å få av dørene han og, han lagde seg eit verktøy sjølv meinar eg ja har noe å gjøre :) skulle bare hatt en litt større garasje til den :( :P trenger lakk tips :P vilken farge jeg burde ha den?? :/ har veldi lust på blå metallic, slik som er på mange av di nye oplene nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 grattis med ascona b :) er det ikke sånn oransj brun metallic på den her da? er jo knall tøff farge det, ikke så mange som har, finnest jo nok av blå ascona.... jeg vil absolutt anbefale deg å melde deg inn i omc -> http://www.opelmotorsport.com/ god tilgang på brukt deler og mange ascona eksperter+++ der.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg