gothiatek Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 er det så stor forskjell på hvor i landet audi verkstedet ligger????? storservice (120 000) 12 oookr skifte av reg.reim 8300 kr reg.skifte er inkludert vannpumpe. bruker å skifte den ved reg.skifte priser hentet på et audiverksted i midt-norge på en A6 tdi 140 hk 97mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 er det så stor forskjell på hvor i landet audi verkstedet ligger????? storservice (120 000) 12 oookr skifte av reg.reim 8300 kr reg.skifte er inkludert vannpumpe. bruker å skifte den ved reg.skifte priser hentet på et audiverksted i midt-norge på en A6 tdi 140 hk 97mod. Neida, prisene er heilt idiotiske i norge! Jeg tok dette på et audiverksted i utlandet. Oljeskift i norge koster fra 2000kr på en A6:) ERRE muuli.... Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Koselig med service på Audi. Da kjenner man finanskrisen på kroppen. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fmork Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Hvor finner jeg alle skruene på dørplata Audi A6 97 mod. Vindusheisen virker ikke. kan noen hjelpe meg. Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg