gullerud Skrevet September 20, 2008 Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 Hvordan får jeg av vindussveiven? det er ikke noe deksel, hele sveiven er i et og sitter på en eller annen måte fast i en metallstang. regner med at denne må av for å få av dørpanelet, for jeg får løst alt annet, men klarer ikke å komme fordi denne. help! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet September 20, 2008 Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 Skal ligge et lite metallklips som låser den! Prøv å fisk vekk dette med et lite flatjern. Det hopper fort av når det kommer, så pass på slik at det ikke forsvinner. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullerud Skrevet September 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 thx. prøver dette imorgen. Da får jeg en glad mor som kan sveive ned vinduet igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg