snusgeneral Skrevet September 20, 2008 Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 hei lurer på en liten ting, noen som har no formening om jeg burde kjøpe den nye octavia rs med 2.0 tdi eller 2.0 t sånn økonomisk sett:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet September 20, 2008 Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 Økonomisk sett så skal du gå for TDI da denne er billigere å kjøpe, eie og kjøre.... MEN jeg må si at bensin er mere moro! Men av og til er det prisen som setter stop for moroa ;) //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Skulle jeg være 100% snusfornuftig: TDIen. Men er du slik som meg, som liker biler med litt futt i, TFSIen. Den går mer stille, forbruket er ikke for gærent på pen kjøring, den er ideel og chiptrimme (den og forøvrig), bensinmotorer er på vei tilbake på "moten". Fikk en liten aha opplevelse da jeg hoppet inn i ene Superben på jobb, med 1.8TFSI. Var SKIKKELIG behagelig å slippe diesellyden. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg