loxon Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Hei! Hva er kjørelys og fulltlys på rs2 linselykta? Er linsa fulltlys eller kjørelys? Hva anbefaler dere å gjøre med knekte fester på lykta? lime? plastsveise? Og ingen som tilfeldigvis skulle ha solgt den rista som sitter i s2 fangeren og lyktespylerne. Eller hvor mye koster dette ca hos Møller? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Hei! Hva er kjørelys og fulltlys på rs2 linselykta? Er linsa fulltlys eller kjørelys? Hva anbefaler dere å gjøre med knekte fester på lykta? lime? plastsveise? Og ingen som tilfeldigvis skulle ha solgt den rista som sitter i s2 fangeren og lyktespylerne. Eller hvor mye koster dette ca hos Møller? :) Linse = kjørelys Sveise nokk plastikk med lim fortia ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Parklys lyser hele tiden. Nærlys i linse. Fjernlys i linse og indre lykt. Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loxon Skrevet September 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 Takk. Det jeg trodde, men måtte være sikker :) Og til dere som har satt på s2 fanger på 80. Hvordan festa dere den i hjørnene? Har ikke sett så mye på det ennå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loxon Skrevet September 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Hvordan er bryteren til høydejusteringa av lyktene? Er det en egen bryter, eller sitter den på samme arm som lysa på rattet? Og er det noen som vet hvor jeg finner koblingsskjema til dette? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Hvordan er bryteren til høydejusteringa av lyktene? Er det en egen bryter, eller sitter den på samme arm som lysa på rattet? Og er det noen som vet hvor jeg finner koblingsskjema til dette? :) Høydejusteringsbryteren sitter sammen med varmerute, varmeseter, nødblink etc i midtkonsollen over spilleren din. Koblingskjema skal finnes bakertst i de fleste gjør-det-selv-boker om din bil. Fks haynes eller "jetz helfe ich mir selbst" Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loxon Skrevet September 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Takk, men det har jeg finni ut selv : ) Har motorer og bryter liggendes, så mangler bare koblingsskjema.. Så hadde vært kos om det hadde vært noe koblinsskjema på nettet eller noe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg