esbandos Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Hei.. Har lest diverse forum opp og ned nå i forbindelse med justering/bytte av reduksjonsventilen dersom man bytter til den lille tykke bremsekraftforsterkeren.. Hva skjer om man ikke bytter denne ventilen? Jeg har bytta forsterker, men ikke ventil og bremsene funker helt fint dem.. Vil dette gi noe slags utslag på en evt EU-kontroll? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 skulle ikke tro det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet September 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Hvorfor sier folk man må bytte den da..? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Finnes bare 1 i følge volvo.. er samme ventilen.. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet September 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Da sier jeg igjen, hvorfor sier folk at man må bytte den? :p Quoter fra 780V8: Ingen justering nei. Man må bytte reduksjonsventiler når man bytter til 2x8" bremsekraftforsterker. Så dette lønner det seg å demontere samtidig som man tar bremsekraftforsterkeren.... Automat- og stasjonsvogner har ofte den store bremsekraftforsterkeren... Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sailorboy Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 går d ann og spørre hvorfor noen bytter til den lille? Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet September 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Bedre å mykere bremser vel.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sailorboy Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Bedre å mykere bremser vel.. med den som er ganske dyp? ikke den som er "talerkenformede"? sjønner ikke helt greia, har den store på min, og kan ikke akkuratt klage på bremsene mine,...for og si det på den måten.P Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet September 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Her er et bilde.. Den jeg har er øverst, altså den lille tykke, den andre er den store tynne: Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.