Tore Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 er det noen som veit om man får og evt, hvor man kan får tak i xenonlokk pærer til spredere til 2000 mod? eller bare mer hvitt/blåaktig lys som på nærlysa på facelift lyktene Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 ebay Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet September 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 å plutselig hopper det opp en reklame på xenonlook pærer på bannern i forumet :P kjækt Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Ja, den siden du sikkert fant i reklamen har ganske gode priser. Ellers har jo også biltema Halogen-pærer. Ligger på rundt de samme prisene. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Og ebay er billigere:P Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Er det billigere enn 100kr fra ebay ink. frakt? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet September 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 neppe. men et lite problem. jeg veit ikke åssen pærer som er på bilen rundt omkring. er en faceliftmodell. å der står det kun at man må ha bilen på verksted for å bytte de å ikke hva som er hvor. noen som har peiling? gidder liksom ikke ta ut alle for å se før jeg bestiller Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Tror jeg betalte mindre enn det ja... 60-70 tror jeg det kommer på hvis du finner rette sia;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet September 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 meeeen orker ikke. har handla på ebay en del men er greit å bare kjøpe det i butikk å. er ikke så mye å spare på sånne småting Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 nei, det er sant... men kjøpte faktisk to chrome blinklyspærer for 45 med frakt:P Heldig med den:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkumskyskraper Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Nær og fjernlys er H7. Spredere mener jeg er H3, uten å være bombesikker. Siter Min bil: Audi 100 94`, 2,3 E Avant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 okay. takker. alle var visst H7 Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Det du må huske når du handler xenon look, at bare halvparten av det som ligger ute til salgs, lyser "xenon look". Mesteparten av disse lyser "hvitt" i et par mnd, så er de som resten av halogen pærene etter dette. Kjøp deg pærer fra f.eks Höen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Er disse noe dyrere? Skal fikse meg xenonlook i parklys og kjørelys selv. Men gidder det ikke hvis det forsvinner etter en uke. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 http://www.hoen-usa.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg