Gå til innhold

Senterringer

Ranger emnet

Cozzie

Anbefalte innlegg

Hei!

Trenger senterringer til felgene mine. Er et sant helvete å få dem på uten disse, og er vel ikke bra å kjøre uten heller..

Kjører Audi, med 57,1 mm senter.

Felgene har 65 mm senter indre og ytre 75 mm ca.

Noen som kan skaffe meg noen senterringer? Har vært innom flere dekksjapper men ingen hadde rett dimensjon inne

CIMG5197.jpg

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Trenger senterringer til felgene mine. Er et sant helvete å få dem på uten disse, og er vel ikke bra å kjøre uten heller..

Kjører Audi, med 57,1 mm senter.

Felgene har 65 mm senter indre og ytre 75 mm ca.

Noen som kan skaffe meg noen senterringer? Har vært innom flere dekksjapper men ingen hadde rett dimensjon inne

CIMG5197.jpg

kan du ikke svinge innom ett mekanisk verksted så dreiier de deg noen senterringer visst inngen dekksjapper har inne! jeg har fått dreiid senterringer til mine felger!

må bare få på senterringene. blir ei vannvittig risting når man kjøre over 100km/h. vertfall ble det slik me mine felger

-Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du ikke svinge innom ett mekanisk verksted så dreiier de deg noen senterringer visst inngen dekksjapper har inne! jeg har fått dreiid senterringer til mine felger!

må bare få på senterringene. blir ei vannvittig risting når man kjøre over 100km/h. vertfall ble det slik me mine felger

Det kan jeg prøve :)

Ristinga kommer allerede ved 70.. texas

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senterringer må du hvertfall ha. De fleste felgforhandlere har dette på lager eller skaffer i løpet av en dag. Dersom du skulle få noen til å dreie ett sett til deg vil det fort bli mer kostbart enn å vente en dag på ringer fra leverandør...

Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =)

Opel Frontera -94 2,3Tdi

Citroen Berlingo -06 1,4i

Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T

+Masse annen moro =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider