Gå til innhold

3" Jt Eksos

Ranger emnet


s4nd3r

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, husk at det ser ganske ekstremt ut alene og for seg da... syns det ligna forferdelig mye på mitt en gang i tida jeg...var det 5" jeg hadde kanskje?? Målte på en måte aldri...

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min kom også med 5'' stuss den er sveisa fast til potta så jeg gidder ikke bytte stuss for da må det bare sveises osv. mitt anlegg var 5 cm for langt og bøyen over bakakslen passsa ikke helt så jeg kappa det og bøyde det til riktig vinkel så var alt ok. ble jo arti med blå flamme baki der da det ble bytta fra det orginale 2,5''

 

høres ut som akkoratt samme driten ja..... faen... :(

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, husk at det ser ganske ekstremt ut alene og for seg da... syns det ligna forferdelig mye på mitt en gang i tida jeg...var det 5" jeg hadde kanskje?? Målte på en måte aldri...

 

synst det såg ganske ekstremt ut etter det kom på bilen eg.. :P

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er ikke dette verdens dyreste effektanlegg. betalte 2,7k ellerno husker ikke men er verdt penga da feks bmw sitt koster 11k til en vanlig standard modell osv. så for min del så klager jeg ikke har kjørt 2 år med det anlegget nå og der er fortsatt fint og blankt. men hvis du skal sette det på råder jeg deg til å bytte boltene og mutterne disse satt no helt jevlig på min, så blir det lettere å bytte neste gang ,eller at du slepper å borre nye hull.

(på turboen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er ikke dette verdens dyreste effektanlegg. betalte 2,7k ellerno husker ikke men er verdt penga da feks bmw sitt koster 11k til en vanlig standard modell osv. så for min del så klager jeg ikke har kjørt 2 år med det anlegget nå og der er fortsatt fint og blankt. men hvis du skal sette det på råder jeg deg til å bytte boltene og mutterne disse satt no helt jevlig på min, så blir det lettere å bytte neste gang ,eller at du slepper å borre nye hull.

(på turboen)

 

har alle reie gjenget oppat gjengane på turboen.. dei var fesne.. :P kor du bestilte ditt i fra? kom på nesten 4k her, var ett heilt anlegg da...

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha kjørt på en grusvei med alt for mye hull og steiner så er ikke passformen helt i vater lenger. Møtte en bil, svingte inn til sida, ble blenda av lysa til han jeg møtte, kjørte sakte og ned i verdens største hull med høyrehjulet og en diger stein fant på å bulke dp'n akkurat etter at den kommer ned.

 

Må vri litt på røret etter dp'n, slik at eksosen kommer litt lenger ned akkurat under baksetet.

 

eksos.JPG

 

Noen som vil ha 2,5" simons med katalysator?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår